Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (12 minutter siden):

Jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer. Er troll folk som gir masse likes? Da er jo jeg et troll, for jeg deler ut likes i øst og vest og rundt omkring hele tiden :lol: Prøver å begrense meg litt i sånne "seriøse tråder" hvor jeg ser at nesten ingen gir likes :roll: Men de er jo der for å brukes da, og hvis man ikke bruker de blir de jo ubrukelige :grin:

Da er jeg et kjempetroll :rofl:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Entern skrev (29 minutter siden):

Da er jeg et kjempetroll :rofl:

Da er vi to kjempetroll 🤣🤣 

Sviskepott skrev (3 minutter siden):

Troll er vemmelige greier og de gjør all slags elendighet hele tiden, så andre brukere skal få det dårlig. 😕 

På forum må en ha det greit sammen og være venner. Se hva krig fører til der ute i verden. :( 

Ja, det er jeg enig i 😊 Men å gi noen likes er vel ikke å være slem syns jeg. Ja, det er for mye jævelskap i hele verden fordi alle bryr seg mer om hva alle andre gjør i stedet for det de selv gjør 🫤

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Da er vi to kjempetroll 🤣🤣 

Ja, det er jeg enig i 😊 Men å gi noen likes er vel ikke å være slem syns jeg. Ja, det er for mye jævelskap i hele verden fordi alle bryr seg mer om hva alle andre gjør i stedet for det de selv gjør 🫤

Enig der med liks du er ikke et troll selv om du gir liks 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

:D ...personlig så er min LEGO-verden bestående av alle typer basisklosser og "greier", så jeg kan fantasibygge alt jeg vil som verden ikke har sett maken til. Jeg kjøpte gang på gang massevis av småklosser, vinduer og alle slags småting som kommer godt med som tak/pynt/vinduer...for det var et spesialtilbud som jeg plutselig oppdaget; "fyll opp denne posen for en liten sum"...og jeg var innom og innom den lekebutikken og håndplukket alt jeg helst ville ha og alt sammen ligger i en stor pappeske og godgjør seg (akkurat som folk gjør med vinflasker i hyller i kjellerne sine) til en vakker dag eller kveld hvor jeg skal sette i gang med mitt mega-giga-byggverk. 😍 Weeeeee!!!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (8 timer siden):

GOOD nytt år alle i tråden husk vernebriller hvis du dere må endelig skytte opp fyrverkeri da 😃😃😃😃😃😃😃😃

@Sviskepott

@N-4K0

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Entern å fader 

@Maskinfører

@Onkel_Stewart

@Ænema

@SprengeMobil

@TheDarkSycamore - SCM

@CorvusCorax

@Millennium-Blå

@HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT

 

@Quakecry


@Trippelure

Godt nyttår tilbake 😀 @MR SPEED 😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (9 timer siden):

N-4K0 ønsker herved en veldig god nyttårshelg til alle i tråden!

Først og fremst @Sviskepott som laget denne fine tråden :)🌹

Dernest mine venner i varierende grad:

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🍀🍀🌹🌹
@Entern og hans far :) 🌹
@Maskinfører 🌹💖
@MR SPEED som er en felles Lego-fan :fun:

Godt nyttår tilbake @N-4K0 🌹💖😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...