Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Sviskepott skrev (4 timer siden): Takker, bukker og neier. Du er hjertelig velkommen. Vi kan lage et hvilested med gode divaner og puter/pledd borte i hjørnet her og jeg har satt inn to store stresslesser med massasje fra topp til bunn og det masseres forsiktig, middels eller "hjelp, få meg ut"-styrke. Veldig godt skal jeg si dere. Nyt. Oi du glemte og ta med @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) disse er ekspert på og takke bukke og neie 😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Oi du glemte og ta med @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) disse er ekspert på og takke bukke og neie 😀 Cassidy Tvillingene har noen års erfaringer med å takke og bukke og neie vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Cassidy Tvillingene har firkløvertatoveringer på høyrearmene våre, og vi har trekløvertatoveringer på venstrearmene våre. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene har noen års erfaringer med å takke og bukke og neie vi.😉😉 Ja det har dere 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det har dere Jepp det har Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Jepp det har Cassidy Tvillingene.😉😉 Så fint 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Så fint Cassidy Tvillingene sier oss helt enige. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. desember 2023 Del Skrevet 1. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier oss helt enige. Det er bra 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene har firkløvertatoveringer på høyrearmene våre, og vi har trekløvertatoveringer på venstrearmene våre. Da har dere sjukløvere tilsammen og en kombinert fjortenkløver 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 N-4K0 skrev (12 minutter siden): Da har dere sjukløvere tilsammen og en kombinert fjortenkløver Jepp det er akkurat det Cassidy Tvillingene har.😉😉👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Sitter og hører på julemusikk på NRK Klassisk. 😊👍 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Entern skrev (4 timer siden): Sitter og hører på julemusikk på NRK Klassisk. 😊👍 Cassidy Tvillingene hørte også på det, siden NRK Klassisk og NRK P1+ hadde samsending. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Cassidy Tvillingene hørte også på det, siden NRK Klassisk og NRK P1+ hadde samsending. Hyggelig start på dagen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) Dette er en fin tråd, ingen tvil om. 😊 Men denne tråden er jo på feil plass da. Hører mer under OT-baren. 😏 https://www.diskusjon.no/forum/63-ot-baren/ Endret 2. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Dette er en fin tråd, ingen tvil om. 😊 Men denne tråden er jo på feil plass da. Hører mer under OT-baren. 😏 https://www.diskusjon.no/forum/63-ot-baren/ Det er mulig, men OT-baren er jo nærmest et spøkelsesforum👻 Særlig OT-kaféen (som alle sier er diskusjons chattetråd🫥) er jo et spøkelseshus👻 der bare folk som postet på diskusjon for 20+ år siden poster om ting som skjedde på diskusjon for 20 år siden 😑🫥 Så sånn sett er det best at denne tråden er her. 😊 @Sviskepott sjekket ut OT-baren først, men kom nok til samme konklusjon som meg, at det stedet er et spøkelseshus👻 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) Entern skrev (6 minutter siden): Det er mulig, men OT-baren er jo nærmest et spøkelsesforum👻 Særlig OT-kaféen (som alle sier er diskusjons chattetråd🫥) er jo et spøkelseshus👻 der bare folk som postet på diskusjon for 20+ år siden poster om ting som skjedde på diskusjon for 20 år siden 😑🫥 Så sånn sett er det best at denne tråden er her. 😊 @Sviskepott sjekket ut OT-baren først, men kom nok til samme konklusjon som meg, at det stedet er et spøkelseshus👻 Da er vi enige om og være uenige. Jeg ser ikke OT-Baren som et hjemsøkt forum. 😐 Endret 2. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Da er vi enige om og være uenige. Jeg ser ikke OT-Baren som et hjemsøkt forum. 😐 Ikke hjemsøkt mer stille & forlatt 🫥 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 (endret) Entern skrev (1 time siden): Ikke hjemsøkt mer stille & forlatt 🫥 Oki, men det var slik jeg oppfattet det i det du skrev. 🙄 Uansett, så er jeg fremdeles uenig, slapp av, skal ikke kverulere mer nå. 😊 Som jeg sa dette er en fin tråd, ingen tvil om, plassering er bare litt rar. 😃 Tilbake til det denne tråden faktisk er ment for: Skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin nå. Da hadde jeg reist til februar 2025. Det er da M3gan 2.0 skal komme ut. Endret 2. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. desember 2023 Del Skrevet 2. desember 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (15 minutter siden): Oki, men det var slik jeg oppfattet det i det du skrev. 🙄 Uansett, så er jeg fremdeles uenig, slapp av, skal ikke kverulere mer nå. 😊 Som jeg sa dette er en fin tråd, ingen tvil om, plassering er bare litt rar. 😃 Tilbake til det denne tråden faktisk er ment for: Skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin nå. Da hadde jeg reist til februar 2025. Det er da M3gan 2.0 skal komme ut. 😊👍 Fint å ha noe å se frem til 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå