Maskinfører Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Trippelure skrev (1 time siden): Godt å høre at dere har det bra 😊😻🐶🥰 Går forsåvidt bra her også, men klarte å gå på trynet i går da jeg var ute med valpen. Så har et digert skrubbsår på det ene kneet og har vrikket ankelen litt på det amdre beinet. Så må ta det litt med ro i noen dager fremover... Håper dere har en fin kveld 🍀☘️😊😻🐶🥰 Usj det hørtes ikke noe godt ut god bedring til dere 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰🙀🙀😻😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper også det beste, og vi Heier på Enighetsgjengen.♥️♥️ Ja jeg heier også på Enighetsgjengen 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Entern skrev (Akkurat nå): Ja jeg heier også på Enighetsgjengen 😊😊☺️☺️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre for vi Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre for vi Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ Det gjør jeg og ❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å vite at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Helt enig, det varmer hjertet mitt også 🥳💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Maskinfører skrev (8 minutter siden): Usj det hørtes ikke noe godt ut god bedring til dere 🍀🍀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰🙀🙀😻😻 Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰 Entern skrev (6 minutter siden): Ja jeg heier også på Enighetsgjengen 😊😊☺️☺️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre for vi Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ Entern skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg og ❤️ Helt enig, jeg også 😃🥳🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Entern skrev (3 minutter siden): Det gjør jeg og ❤️ Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰 Helt enig, jeg også 😃🥳🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at Enighetsgjengen er best.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig, det varmer hjertet mitt også 🥳💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Trippelure skrev (7 minutter siden): Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰 Helt enig, jeg også 😃🥳🐶🥰 Woo hoo hoo Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at Enighetsgjengen er best.♥️♥️ 😀😀👍👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Entern skrev (12 minutter siden): Woo hoo hoo 😀😀👍👍 Cassidy Tvillingene Digger den Emojifiguren der.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger den Emojifiguren der.♥️♥️ Glad dere liker den 😊😊☺️☺️🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Entern skrev (23 minutter siden): Glad dere liker den 😊😊☺️☺️🥰🥰 Cassidy Tvillingene synes at den er kjempekul.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den er kjempekul.😎😎🥰🥰 Woo hoo hoo 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Entern skrev (1 time siden): Woo hoo hoo Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Riktig GOOD morgen ALLE her serlig nå @Trippelure 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 MR SPEED skrev (1 time siden): Riktig GOOD morgen ALLE her serlig nå @Trippelure Tusen❤️takk 😃 Håper dere alle har en god morgen og får en enda bedre dag 🍀☘️💚💚🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai MR SPEED skrev (2 timer siden): Riktig GOOD morgen ALLE her serlig nå @Trippelure Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😃 Håper dere alle har en god morgen og får en enda bedre dag 🍀☘️💚💚🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godmandag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godmandag.♥️♥️ Tusen❤️takk 💚💚😃 Ønsker dere og alle som leser i tråden en god mandag! Og så håper jeg alle har det bra og koser seg 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 6. mai Del Skrevet 6. mai Trippelure skrev (15 timer siden): Tusen❤️takk 😃😊😻🐶🥰 Helt enig, jeg også 😃🥳🐶🥰 Bare koselig ❤️ 😀😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå