N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (15 minutter siden): Takk @N-4K0 https://no.wikipedia.org/wiki/Biffsnadder Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene mente lørdag, det kan gå litt i surr for alle inni mellom.😉😉 Snurrehueklubben 😵 💫 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Prøver meg på moc bygg technic 3 motor en motor satt på styringen for å vise deler passer ikke sammen da trur samler sammen delene prøver på nytt ha ha setter du dere oppi tar den fyr 😜bilder her Mitt først moc med motorer hvist gjort sterkt nok så det holdt da testa @N-4K0 @TheDarkSycamore - SCM @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil @Maskinfører @Sviskepott @Oxalidaceaee har glømt noen sorry ☹️ Cassidy Tvillingene synes at dette er flotte bilder.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (Akkurat nå): https://no.wikipedia.org/wiki/Biffsnadder Snurrehueklubben 😵 💫 Cassidy Tvillingene er medlemmer der, men medlemskortene våre har gått ut på dato. Vi må nok fornye dem.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Finnes Snurrehueklubben fra før? For jeg trodde jeg nettopp startet den, i hvertfall her på forumet Vi tre er æresmedlemmer 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (8 minutter siden): Finnes Snurrehueklubben fra før? For jeg trodde jeg nettopp startet den, i hvertfall her på forumet Vi tre er æresmedlemmer Tusen Takk, du har rett. Det var Surrehueklubben som Cassidy Tvillingene er medlemmer av, men vi er bæret over å bli æresmedlemmer av Snurrehueklubben. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai (endret) Yay, slagordet vårt er "Snurrehuer, unite!" Endret 4. mai av N-4K0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (8 minutter siden): Yay, slagordet vårt er "Snurrehuer, unite!" Cassidy Tvillingene Digger det Slagordet vi. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (1 minutt siden): Vi digger snurrehuing Cassidy Tvillingene er snurrehueteenige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (5 minutter siden): Vi digger snurrehuing Jeg digger snurring Du vet hva det er 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (4 minutter siden): Jeg digger snurring Du vet hva det er 👍 Cassidy Tvillingene Digger også Snurring.😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Spist tikka fra 2012 ❤️er da jeg kom hit 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): Spist tikka fra 2012 ❤️er da jeg kom hit 👍👍 Cassidy Tvillingene har spist Tikka siden 2009-2010.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Jeg liker også Snurring, men jeg spiser den rett ut av kartongen uten oppvarming. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (5 minutter siden): Jeg liker også Snurring, men jeg spiser den rett ut av kartongen uten oppvarming. Sånn snurrete måte har aldri Cassidy Tvillingene spist Snurring på, men sånn skal vi prøve å spise det på.😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (3 minutter siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tenker på dere også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (3 minutter siden): Tenker på de her Cassidy Tvillingene tenker både på The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Og på Rolling Stones vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå