Maskinfører Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai God morgen @Maskinfører og Tuss 😊😻 og resten av gjengen 😊😊😊😊 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Min siste drøm var en jeg like ikke sånn som homo likte han som person men han likte ikke meg jeg da furta lei meg sur satt med tryne i i en bok blad 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Trur jeg hm kjøpt feil Lego snøft idiot 😡👎☹️ greit å kjøpe duplo å vanlig Lego ja ja 😎 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai God lørdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg i helgen 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Trippelure skrev (3 minutter siden): God lørdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg i helgen 🍀☘️🐶🥰 God lørdag 😊 jeg og fattern har vært og handlet 😊🥰 og nå skal jeg sove litt 😴 håper du og Alfred koser dere😊🐶 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Entern skrev (17 minutter siden): God lørdag 😊 jeg og fattern har vært og handlet 😊🥰 og nå skal jeg sove litt 😴 håper du og Alfred koser dere😊🐶 Trippelure skrev (21 minutter siden): God lørdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg i helgen 🍀☘️🐶🥰 MR SPEED skrev (3 timer siden): Min siste drøm var en jeg like ikke sånn som homo likte han som person men han likte ikke meg jeg da furta lei meg sur satt med tryne i i en bok blad Entern skrev (3 timer siden): God morgen @Maskinfører og Tuss 😊😻 og resten av gjengen 😊😊😊😊 Maskinfører skrev (6 timer siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Det er lørdag i dag, hvilken planet er dere på? 😵 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Jeg handlet i gårkveld, så dro jeg hjem og koste meg med hvitløksnadder og Cola 😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (55 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finsøndag.♥️♥️ Finlørdag ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Entern skrev (4 timer siden): God morgen @Maskinfører og Tuss 😊😻 og resten av gjengen 😊😊😊😊 God morgen @Entern Tuss hilser tilbake 😀😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Sånn da er Frida hentet ❤️❤️😻😻🕯️🕯️ 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Da får Frida snart hvile sammen med mor og søster, var det ikke? 🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Prøver meg på moc bygg technic 3 motor en motor satt på styringen for å vise deler passer ikke sammen da trur samler sammen delene prøver på nytt ha ha setter du dere oppi tar den fyr 😜bilder her Mitt først moc med motorer hvist gjort sterkt nok så det holdt da testa @N-4K0 @TheDarkSycamore - SCM @Entern @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil @Maskinfører @Sviskepott @Oxalidaceaee har glømt noen sorry ☹️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (2 timer siden): Jeg handlet i gårkveld, så dro jeg hjem og koste meg med hvitløksnadder og Cola 😋 hva er i hvitløksnadder @N-4K0 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai MR SPEED skrev (1 time siden): hva er i hvitløksnadder @N-4K0 Samme greia som biffsnadder hvis du vet hva det er, men få endringer strimlet storfekjøtt, paprika, rødløk, løk(?) med hvitløksaus, pommes frites og salat med dressing. Biffsnadder har bearnaisesaus + sjampinjong i grønnsakene sammen med kjøttet. Begge deler er godt 😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (1 time siden): Samme greia som biffsnadder hvis du vet hva det er, men få endringer strimlet storfekjøtt, paprika, rødløk, løk(?) med hvitløksaus, pommes frites og salat med dressing. Biffsnadder har bearnaisesaus + sjampinjong i grønnsakene sammen med kjøttet. Begge deler er godt 😋 Takk @N-4K0 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai N-4K0 skrev (6 timer siden): Det er lørdag i dag, hvilken planet er dere på? 😵 Cassidy Tvillingene mente lørdag, det kan gå litt i surr for alle inni mellom.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (5 timer siden): Finlørdag ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (5 timer siden): Sånn da er Frida hentet ❤️❤️😻😻🕯️🕯️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå