Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai MR SPEED skrev (1 minutt siden): NOT ANGRY WHIT ME plz plz Riktig GOOD natt må sove nå i morgen Rolling Stones å 5 motor å lys å techinclego ta deler bygge snopp buen cola potet gull men nei greier ikke slutte MARRATON min av ROLLING STONES BROWN SUGAR ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai MR SPEED skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Entern skrev (1 time siden): Ja særlig om sommeren ❤️ Ja 🥰😊❤️ vært en tur hos mamma og pappa ❤️❤️🕯️🕯️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai 75 sier nå riktig good natt da nå må jeg sove hva er 75😜se bilde @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 Det er bra 😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (1 time siden): Helt enig 🍸🥳 Ja jeg også 🍾🥳🥳 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (1 time siden): Han er flink og tigger ikke akkurat. Men han ligger og skuler på meg... og så kommer han med en sånn hrmmmpf-lyd og går og legger seg under bordet 😆🤣🤣🤣🐶🥰 Ja men det er jo bra da ja det gjorde hunden våres også 😊🤣🤣🤣🤣🐶🐶🐶🐶🙀🙀🙀😻😻😻😻🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai MR SPEED skrev (13 minutter siden): 75 sier nå riktig good natt da nå må jeg sove hva er 75😜se bilde @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja 🥰😊❤️ vært en tur hos mamma og pappa ❤️❤️🕯️🕯️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (14 minutter siden): Det er bra 😊😊 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): ♥️♥️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja vi også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai MR SPEED skrev (3 timer siden): Slapp av jeg slutter nå 👍👍 Jeg er ikke irritert altså, for å ha det sagt Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Cassidy Tvillingene synes at det er fint at vi kan ha det moro her inne. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. mai Del Skrevet 3. mai Trippelure skrev (3 timer siden): Hehe, nå er Alfred også furt... @Maskinfører 😆 Han furter fordi han ikke får smake på cashewnøttene mine 🤣🤣🤣 Men hunder skal ikke spise nøtter, så det må han bare godta og furte i vei 😁🐶🥰 Aww, dakar Freddy 😢 🥰 det er ikke lett for en vofse å forstå at han ikke kan få smake på noe som lukter/ser godt ut, han skjønner jo ikke at nøtter, sjokolade o.l. kan være farlig for ham. Samme med hunder som blir overvektige og blir satt på diett, de skjønner jo ikke hvorfor de får mindre mat, mindre interessant mat etc., ikke rart de blir furtne 😢 🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå