Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 N-4K0 skrev (10 minutter siden): Ja, altså, hvorfor skal man være seriøs og alvorlig når man heller kan ha det morsomt og ikke ta seg selv alvorlig? Helt riktig 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Voksen nei takk er selv 53 å har ungen i meg tv spill Lego hadde ca 100 Lego sett nå ca 120 til 130 Lego sett men må begrense tv spille nå Lego ja takk gammel er han her tørre ikke si gammel han var til meg da @Entern tør du si gammel du er det vennen ps er ikke homo @Trippelure skulle gjerne gi deg nudd bilde men da kommer @SprengeMobil etter meg 🤪 🤣 Ja jeg har sett bilder her på forumet av at du er flink til å bygge lego! Man burde aldri slutte med ting man liker å holde på med, så lenge det ikke skader andre 😊 🤣🤣 Du skal få slippe å sende meg bilde så SprengeMobil kommer etter deg. Jeg er 39 år, men føler meg ikke helt sånn akkurat. Mer som en blanding av en drittunge og oldig 😳🤣 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 N-4K0 skrev (18 minutter siden): Ja, altså, hvorfor skal man være seriøs og alvorlig når man heller kan ha det morsomt og ikke ta seg selv alvorlig? Helt enig 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (16 minutter siden): Helt enig Er helt uenig vet pokker ikke hva jeg svarer på da 😝🤪😜 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er helt uenig vet pokker ikke hva jeg svarer på da 😝🤪😜 Nå tuller og tøyser du 🤪🤣 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) MR SPEED skrev (4 minutter siden): Er helt uenig vet pokker ikke hva jeg svarer på da 😝🤪😜 Trippelure skrev (3 minutter siden): Nå tuller og tøyser du 🤪🤣 Ja det tror jeg også at han gjør 🤪🤣🤣🤣 Endret 30. desember 2023 av Entern 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (24 minutter siden): 🤣 Ja jeg har sett bilder her på forumet av at du er flink til å bygge lego! Man burde aldri slutte med ting man liker å holde på med, så lenge det ikke skader andre 😊 🤣🤣 Du skal få slippe å sende meg bilde så SprengeMobil kommer etter deg. Jeg er 39 år, men føler meg ikke helt sånn akkurat. Mer som en blanding av en drittunge og oldig 😳🤣 Da føler du deg litt som meg 🤪🤣🤣🤣🤣 Jeg er eldre da 🤣🤣🤣 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Da føler du deg litt som meg 🤪🤣🤣🤣🤣 Jeg er eldre da 🤣🤣🤣 Ja det har jeg forstått 🤪🤣 Det er godt det er flere av oss 🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja det har jeg forstått 🤪🤣 Det er godt det er flere av oss 🥰 Ja enig 🧡 Jeg har brukt opp reaksjonene mine igjen 🤪 så blir hjerteligere poster da 🧡 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja enig 🧡 Jeg har brukt opp reaksjonene mine igjen 🤪 så blir hjerteligere poster da 🧡 Jeg skjønner meg ikke helt på det systemet der. Og jeg ser flere har lurt på det rundt om på forumet uten at det kommer noen gode svar Tror det også var en egen tråd om det. Jaja, du skal få likes av meg uansett 👍🩵😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner meg ikke helt på det systemet der. Og jeg ser flere har lurt på det rundt om på forumet uten at det kommer noen gode svar Tror det også var en egen tråd om det. Jaja, du skal få likes av meg uansett 👍🩵😊 Takk skal du ha 😊👍 Tror det er maks på ca 500 🤔 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Bruker ikke opp de liks da dere må være mere gjerrig da 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 MR SPEED skrev (8 minutter siden): Bruker ikke opp de liks da dere må være mere gjerrig da Nei, man bør bruke de opp da man får nye uansett. Sånn sett har man mindre likes jo mer gjerrig man er med de. 🤪😅😎 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Takk skal du ha 😊👍 Tror det er maks på ca 500 🤔 Ja, jeg har sett at flere sier det, men ingen bekreftelse fra de som styrer her. Relativt sett får man flere jo flere man bruker da 😃🤩🩵🩵🩵 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Det burde da være ubegrenset med slike positive tilbakemeldinger, syns jeg. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Det burde da være ubegrenset med slike positive tilbakemeldinger, syns jeg. Ja det er jeg ❤️enig i!!! 🥰 Man bør ikke begrense gode ting som ikke er usunt. Å gjøre det er bare autoritært fjas i min verden ☺️ 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 30. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Ja til å forhindre TROLLS tilgang på forum! 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg forstår ikke helt hvordan det fungerer. Er troll folk som gir masse likes? Da er jo jeg et troll, for jeg deler ut likes i øst og vest og rundt omkring hele tiden Prøver å begrense meg litt i sånne "seriøse tråder" hvor jeg ser at nesten ingen gir likes Men de er jo der for å brukes da, og hvis man ikke bruker de blir de jo ubrukelige 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (12 minutter siden): Ja til å forhindre TROLLS tilgang på forum! Her troll gå inn så skriver du det her til Troll velkommen her da har ITavisen trollene her de er gøyale da https://itavisen.no/ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2023 Sviskepott skrev (30 minutter siden): Det burde da være ubegrenset med slike positive tilbakemeldinger, syns jeg. Trippelure skrev (25 minutter siden): Ja det er jeg ❤️enig i!!! 🥰 Man bør ikke begrense gode ting som ikke er usunt. Å gjøre det er bare autoritært fjas i min verden ☺️ Enig med dere begge to 🧡🧡 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå