Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Entern skrev (1 minutt siden): 😊😊☺️☺️☘️☘️🍀🍀💚💚 💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai (endret) Sorry @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) å @Entern bygget litt vel hard i dag….. jeg rotta med ned på havna SORRYDERE 2 ☹️ Endret 1. mai av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai MR SPEED skrev (3 minutter siden): Sorry @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) å @Entern bygget litt vel hard i dag….. jeg rotta med ned på havna SORRYDERE 2 ☹️ Det går bra, Cassidy Tvillingene tilgir deg. Vi kan alle rote litt av og til, og så postet du jo herlig Rolling Stones musikk der da.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai MR SPEED skrev (38 minutter siden): Sorry @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) å @Entern bygget litt vel hard i dag….. jeg rotta med ned på havna SORRYDERE 2 ☹️ Ikke noe problem, det var jeg som var litt streng kanskje 🙃 sorry 😊 det er hyggelig at du og postet nede på havna, jeg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) forklarte hvordan leken fungerer i tråden etter at du spurte om det 😊😊😊😊 Du er kjempe velkommen i den tråden også 😀😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Entern skrev (1 minutt siden): Ikke noe problem, det var jeg som var litt streng kanskje 🙃 sorry 😊 det er hyggelig at du og postet nede på havna, jeg og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) forklarte hvordan leken fungerer i tråden etter at du spurte om det 😊😊😊😊 Du er kjempe velkommen i den tråden også 😀😊 Cassidy Tvillingene ønsker også @MR SPEED velkommen i Nede på havnen leken.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Må sove skal bygge i morgen men sove mye i morgen da Til 14:00 cobi ch-47 chinook Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai MR SPEED skrev (3 minutter siden): Må sove skal bygge i morgen men sove mye i morgen da Til 14:00 cobi ch-47 chinook MR SPEED skrev (2 minutter siden): GOOD natt alle husk sove da dere ❤️😎 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Speedy say ok takk takk takk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (3 minutter siden): Speedy say ok takk takk takk ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): ♥️♥️ MR SPEEDY SAY HJERTE @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (2 minutter siden): MR SPEEDY SAY HJERTE @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk for Hjertene fra SPEEDY @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai GOOD morgen alle syv sovere å alle ikke riktig GOOD morgen da dere 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (Akkurat nå): GOOD morgen alle syv sovere å alle ikke riktig GOOD morgen da dere 😀 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Så @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sover ikke da skal prøve sove litt ang bygging ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai MR SPEED skrev (Akkurat nå): Så @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) sover ikke da skal prøve sove litt ang bygging ❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai (endret) Siste drømmen min Donald trump som lege satt barber blader inn i hånda mi…. gikk rett inn i handa….. men ingen ville ta det ut ….. til slutt en romfart greie de tok det da ut …..tenkte nå kan jeg spise Potter gull å drikke cola hurra for ferie 👍👍 Endret 2. mai av MR SPEED Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå