Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (1 time siden):

GOOD nytt år alle i tråden husk vernebriller hvis du dere må endelig skytte opp fyrverkeri da 😃😃😃😃😃😃😃😃

@Sviskepott

@N-4K0

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Entern å fader 

@Maskinfører

@Onkel_Stewart

@Ænema

@SprengeMobil

@TheDarkSycamore - SCM

@CorvusCorax

@Millennium-Blå

@HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT

 

@Quakecry


@Trippelure

Tusen takk og det samme til deg @MR SPEED 🥳😎

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 timer siden):

N-4K0 ønsker herved en veldig god nyttårshelg til alle i tråden!

Først og fremst @Sviskepott som laget denne fine tråden :)🌹

Dernest mine venner i varierende grad:

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🍀🍀🌹🌹
@Entern og hans far :) 🌹
@Maskinfører 🌹💖
@MR SPEED som er en felles Lego-fan :fun:

 

MR SPEED skrev (2 timer siden):

GOOD nytt år alle i tråden husk vernebriller hvis du dere må endelig skytte opp fyrverkeri da 😃😃😃😃😃😃😃😃

@Sviskepott

@N-4K0

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Entern å fader 

@Maskinfører

@Onkel_Stewart

@Ænema

@SprengeMobil

@TheDarkSycamore - SCM

@CorvusCorax

@Millennium-Blå

@HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT

 

@Quakecry


@Trippelure

God nyttårshelg begge to!! 🥳🥳😊😊🌹🌹

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden):

@MR SPEED, jeg har sluttet og kjøpe nyttårsraketter. Syns det er bare bortkastet peng. Jeg ser heller på det.

Så, jeg trenger ikke og tenke på vernebriller. Men uansett, det er bra at du minner på noe som er veldig viktig, Mr-$. :yes:

THED er det mest fornuftige jeg har lest denne uken du 👍👍samme her du😃

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (14 minutter siden):

THED er det mest fornuftige jeg har lest denne uken du 👍👍samme her du😃

Jeg og fattern kjøper heller ikke raketter, det har vi ikke gjort siden jeg var barn 👨👦 siste gang jeg var med og skjøt opp raketter er 20 år siden på nyttårsfest med venner.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Veldig fornuftig du ONE ❤️❤️❤️❤️

Takk 🧡 du og 🧡

…så hjelper det litt at rakettene jeg likte som barn og ungdom var pinnerakettene. Synes ikke fyrverkeriet har sett særlig bra ut siden disse ble forbudt, stort sett bare masse røyk 😑 (skjønner godt at pinnerakettene ble forbudt da, var farlige)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (4 timer siden):

N-4K0 ønsker herved en veldig god nyttårshelg til alle i tråden!

Først og fremst @Sviskepott som laget denne fine tråden :)🌹

Tusen takk skal du ha og det samme til deg også. En egen, ny plass som funker er det beste,
istedenfor en gammel plass som nesten ingen er innom lengre. :) 

MR SPEED skrev (3 timer siden):

GOOD nytt år alle i tråden husk vernebriller hvis du dere må endelig skytte opp fyrverkeri da 😃😃😃😃😃😃😃😃

Jeg har aldri kjøpt raketter selv og har bestemt meg for å være innendørs. Sjekke litt utenfor etter hvert, hvis jeg er våken, for å se at det ikke er branntilløp i nærheten. Jeg tenker mye på brannsikkerhet og "pinner" som ligger på tak og ulmer seg nedover i lagene. Farlig, farlig. :( 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene skal ut et ærende vi ser dere her i kveld.🥰🥰

Snakkes. Kjøp noe gøy og gjør alt jeg ville ha gjort, smakt, spist og kost meg med. :D 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (4 minutter siden):

Tusen takk skal du ha og det samme til deg også. En egen, ny plass som funker er det beste,
istedenfor en gammel plass som nesten ingen er innom lengre. :) 

Jeg har aldri kjøpt raketter selv og har bestemt meg for å være innendørs. Sjekke litt utenfor etter hvert, hvis jeg er våken, for å se at det ikke er branntilløp i nærheten. Jeg tenker mye på brannsikkerhet og "pinner" som ligger på tak og ulmer seg nedover i lagene. Farlig, farlig. :( 

Snakkes. Kjøp noe gøy og gjør alt jeg ville ha gjort, smakt, spist og kost meg med. :D 

God lørdag & god nyttårshelg Sviskepott :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (3 timer siden):

GOOD nytt år alle i tråden husk vernebriller hvis du dere må endelig skytte opp fyrverkeri da 😃😃😃😃😃😃😃😃

@Sviskepott

@N-4K0

@Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )

@Entern å fader 

@Maskinfører

@Onkel_Stewart

@Ænema

@SprengeMobil

@TheDarkSycamore - SCM

@CorvusCorax

@Millennium-Blå

@HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT

 

@Quakecry


@Trippelure

godt nyttår 🎆

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 timer siden):

Et annet aspekt er at jeg har aspergers syndrom og det er mange på autismespekteret som elsker sånne "barnslige" ting livet ut.

Måtte nesten sitere deg fra den andre tråden, for jeg har også Asperger og litt morsomt å møte noen andre med det samme :) og jeg kjenner meg igjen i det du skriver, som en voksen mann som fortsatt er fan av Lego :p 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (10 minutter siden):

Måtte nesten sitere deg fra den andre tråden, for jeg har også Asperger og litt morsomt å møte noen andre med det samme :) og jeg kjenner meg igjen i det du skriver, som en voksen mann som fortsatt er fan av Lego :p 

Man blir vel aldri for voksen til å ha det gøy vel? 😂  Jeg prøvde det en bitteliten stund da jeg trodde jeg holdt på å bli voksen og at omgivelsene forventet det. Men trangen til å leke er for stor, så jeg måtte bare lære meg å være meg selv enda mer og at livet er både-og, og ikke enten-eller. 

Så kult at du også har aspergers, det gir mening mtp jobben vår i 'Wikipedia-leken" 😊 Takk for at du fant ut og sa i fra om det! Det er så mye oppi hodet samtidig at det hender det glipper litt for meg 🤣

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Man blir vel aldri for voksen til å ha det gøy vel? 😂  Jeg prøvde det en bitteliten stund da jeg trodde jeg holdt på å bli voksen og at omgivelsene forventet det. Men trangen til å leke er for stor, så jeg måtte bare lære meg å være meg selv enda mer og at livet er både-og, og ikke enten-eller. 

Så kult at du også har aspergers, det gir mening mtp jobben vår i 'Wikipedia-leken" 😊 Takk for at du fant ut og sa i fra om det! Det er så mye oppi hodet samtidig at det hender det glipper litt for meg 🤣

Ja, altså, hvorfor skal man være seriøs og alvorlig når man heller kan ha det morsomt og ikke ta seg selv alvorlig? :D 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Man blir vel aldri for voksen til å ha det gøy vel? 😂  Jeg prøvde det en bitteliten stund da jeg trodde jeg holdt på å bli voksen og at omgivelsene forventet det. Men trangen til å leke er for stor, så jeg måtte bare lære meg å være meg selv enda mer og at livet er både-og, og ikke enten-eller. 

Så kult at du også har aspergers, det gir mening mtp jobben vår i 'Wikipedia-leken" 😊 Takk for at du fant ut og sa i fra om det! Det er så mye oppi hodet samtidig at det hender det glipper litt for meg 🤣

Voksen nei takk er selv 53 å har ungen i meg tv spill Lego hadde ca 100 Lego sett nå ca 120 til 130 Lego sett men må begrense tv spille nå Lego ja takk gammel er han her tørre ikke si gammel han var til meg da @Entern

tør du si gammel du er det vennen ps er ikke homo @Trippelure skulle gjerne gi deg nudd bilde men da kommer @SprengeMobil etter meg 🤪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...