Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (51 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ Duppet av litt jeg, så tror jeg må sove nå 🤣🤤😴 Så ønsker dere en god natt videre 🍀☘️💚💚🐶🥰 Her er en fet låt til dere, som dere kan kose dere med i natten 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (1 time siden): Duppet av litt jeg, så tror jeg må sove nå 🤣🤤😴 Så ønsker dere en god natt videre 🍀☘️💚💚🐶🥰 Her er en fet låt til dere, som dere kan kose dere med i natten 😎 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (1 time siden): Duppet av litt jeg, så tror jeg må sove nå 🤣🤤😴 Så ønsker dere en god natt videre 🍀☘️💚💚🐶🥰 Her er en fet låt til dere, som dere kan kose dere med i natten 😎 Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): God tidlig solens dag Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godsolskinnssøndagsmorgen.☀️☀️🌞🌞😊😊 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 N-4K0 skrev (3 timer siden): God tidlig solens dag Tusen❤️takk 😊 God morgen og god søndag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en fin avsluting på uka 🍀☘️🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😊 God morgen og god søndag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en fin avsluting på uka 🍀☘️🐶🥰 God søndagsmorgen og håper du og Il Dogg også har det bra😊🐶 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godsolskinnssøndagsmorgen.☀️☀️🌞🌞😊😊 N-4K0 skrev (4 timer siden): God tidlig solens dag God søndag 😊😊😊 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Helgrått vær hos meg i dag. Akkurat sånn at de begynnende museørene på bjørk blir veldig synlige sterkt grønne mot det grå. Alt er visst i rute i år også. 17-mai pleier å bli kald her, selv om langtidsvarsel kan vise sol og/eller litt varme. Nytter ikke å planlegge før en har stukket nesa ut av vinduet den aktuelle dagen; først da har en en sjanse til å forutsi hva været blir om noen timer. Hurradagen er ikke langt unna nå. Jeg skal ikke noe sted i mylderet. Det er helt sikkert. Må handle inn og klar den femtende. Orker ikke kø like før helligdag....eller kanskje jeg unner meg luksusen av å få tilkjørte varer. Mulig det ja. Morn-Morn alle sammen. Eller god dag som det vel heter nå rundt snart tolv. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Entern skrev (52 minutter siden): God søndagsmorgen og håper du og Il Dogg også har det bra😊🐶 Tusen❤️takk, vi har det bra begge to 😊🐶🥰 Sviskepott skrev (9 minutter siden): Helgrått vær hos meg i dag. Akkurat sånn at de begynnende museørene på bjørk blir veldig synlige sterkt grønne mot det grå. Alt er visst i rute i år også. 17-mai pleier å bli kald her, selv om langtidsvarsel kan vise sol og/eller litt varme. Nytter ikke å planlegge før en har stukket nesa ut av vinduet den aktuelle dagen; først da har en en sjanse til å forutsi hva været blir om noen timer. Hurradagen er ikke langt unna nå. Jeg skal ikke noe sted i mylderet. Det er helt sikkert. Må handle inn og klar den femtende. Orker ikke kø like før helligdag....eller kanskje jeg unner meg luksusen av å få tilkjørte varer. Mulig det ja. Morn-Morn alle sammen. Eller god dag som det vel heter nå rundt snart tolv. God dag @Sviskepott, vi håper du har blitt frisk og bedre og får en fin søndag 🍀☘️😊🐶🥰 Enig med deg ang helligdagsmaset! Jeg liker best å bare forsvinne i skogen på 17 mai, så det blir nok en lang skogstur på oss, kanskje overnatting om været ikke er altfor surt. Orker ikke masse folk og styr 😮💨 Så satser på å få unnagjort all handlingen i god tid 😁 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Sviskepott skrev (19 minutter siden): Helgrått vær hos meg i dag. Akkurat sånn at de begynnende museørene på bjørk blir veldig synlige sterkt grønne mot det grå. Alt er visst i rute i år også. 17-mai pleier å bli kald her, selv om langtidsvarsel kan vise sol og/eller litt varme. Nytter ikke å planlegge før en har stukket nesa ut av vinduet den aktuelle dagen; først da har en en sjanse til å forutsi hva været blir om noen timer. Hurradagen er ikke langt unna nå. Jeg skal ikke noe sted i mylderet. Det er helt sikkert. Må handle inn og klar den femtende. Orker ikke kø like før helligdag....eller kanskje jeg unner meg luksusen av å få tilkjørte varer. Mulig det ja. Morn-Morn alle sammen. Eller god dag som det vel heter nå rundt snart tolv. Enig i at det grønne blir ekstra grønnt mot grå himmel Morn morn 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. april Forfatter Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (1 time siden): God dag @Sviskepott, vi håper du har blitt frisk og bedre og får en fin søndag 🍀☘️😊🐶🥰 Det kommer og går, men takk...det blir nok stadig bedre etter hvert. Takk til MR SPEED. ❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april MR SPEED skrev (18 minutter siden): Morn morn alle elske her Og vi elsker og digger deg tilbake 🤩🐶🥰 ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Sviskepott skrev (14 minutter siden): Det kommer og går, men takk...det blir nok stadig bedre etter hvert. Takk til MR SPEED. ❤️ MR SPEED skrev (18 minutter siden): Morn morn alle elske her Entern skrev (1 time siden): Enig i at det grønne blir ekstra grønnt mot grå himmel Morn morn Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk, vi har det bra begge to 😊🐶🥰 God dag @Sviskepott, vi håper du har blitt frisk og bedre og får en fin søndag 🍀☘️😊🐶🥰 Enig med deg ang helligdagsmaset! Jeg liker best å bare forsvinne i skogen på 17 mai, så det blir nok en lang skogstur på oss, kanskje overnatting om været ikke er altfor surt. Orker ikke masse folk og styr 😮💨 Så satser på å få unnagjort all handlingen i god tid 😁 Trippelure skrev (4 timer siden): Tusen❤️takk 😊 God morgen og god søndag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en fin avsluting på uka 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (2 timer siden): God søndag 😊😊😊 Entern skrev (2 timer siden): God søndagsmorgen og håper du og Il Dogg også har det bra😊🐶 N-4K0 skrev (7 timer siden): God tidlig solens dag Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Og vi elsker og digger deg tilbake 🤩🐶🥰 ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Sviskepott skrev (16 minutter siden): Det kommer og går, men takk...det blir nok stadig bedre etter hvert. Takk til MR SPEED. ❤️ Det er godt å høre at det går riktig vei. Anbefaler tilskudd av D-vitamin for et godt immunforsvar og minimalt med sykdom. De fleste av oss har mangel på det nå. God vidre bedring fra oss og hoppesusser fra valpen 🍀☘️😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndag.♥️♥️ Tusen❤️takk og god søndag til dere begge 🍀☘️💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. april Del Skrevet 28. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk og god søndag til dere begge 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere også får en fin søndag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå