Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Tusen takk😊😊☺️☺️det håper jeg dere også får 😊😊 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene satser på at den blir fin for oss.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene satser på at den blir fin for oss.😊😊☺️☺️ Det håper jeg og 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det håper jeg og 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene håper at du og faren din får en fin nyttårshelg på Lillehammer.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at du og faren din får en fin nyttårshelg på Lillehammer.🥰🥰 Tusen takk😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også får 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Tusen takk😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også får 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene satser på en fin nyttårshelg i Bergen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 GOOD natt alle her serlig syv soverene våre inkludert meg 🤪😜😝routte 66 å husk lege derf sitter til du dere alle stupper da 🤪😝😜 @TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (2 minutter siden): GOOD natt alle her serlig syv soverene våre inkludert meg 🤪😜😝routte 66 å husk lege derf sitter til du dere alle stupper da 🤪😝😜 @TheDarkSycamore - SCM Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt, når din leggetid kommer @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (15 minutter siden): GOOD natt alle her serlig syv soverene våre inkludert meg 🤪😜😝routte 66 å husk lege derf sitter til du dere alle stupper da 🤪😝😜 @TheDarkSycamore - SCM God natt SPEEDern 😁😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): God natt SPEEDern 😁😁😁 Cassidy Tvillingene håper også at Speedèrn får sove godt i natt vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene satser på at den blir fin for oss.😊😊☺️☺️ Gmail til dere hysj hysj 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Gmail til dere hysj hysj Cassidy Tvillingene greide dessverre å slette den posten, for Gmailen vår hang seg opp. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene greide dessverre å slette den posten, for Gmailen vår hang seg opp. Se tråden til @Maskinfører da 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (6 minutter siden): Se tråden til @Maskinfører da Cassidy Tvillingene har sjekket det nå.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 MR SPEED skrev (1 time siden): Se tråden til @Maskinfører da Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godromjulmorgen.🎄🎄😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 N-4K0 ønsker herved en veldig god nyttårshelg til alle i tråden! Først og fremst @Sviskepott som laget denne fine tråden 🌹 Dernest mine venner i varierende grad: @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🍀🍀🌹🌹 @Entern og hans far 🌹 @Maskinfører 🌹💖 @MR SPEED som er en felles Lego-fan 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) GOOD nytt år alle i tråden husk vernebriller hvis du dere må endelig skytte opp fyrverkeri da 😃😃😃😃😃😃😃😃 @Sviskepott @N-4K0 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern å fader @Maskinfører @Onkel_Stewart @Ænema @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @CorvusCorax @Millennium-Blå @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT @Quakecry @Trippelure Endret 30. desember 2023 av MR SPEED 2 3 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) @MR SPEED, jeg har sluttet og kjøpe nyttårsraketter. Syns det er bare bortkastet peng. Jeg ser heller på det. Så, jeg trenger ikke og tenke på vernebriller. Men uansett, det er bra at du minner på noe som er veldig viktig, Mr-$. Endret 30. desember 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå