Entern Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Nå skal jeg på biblioteket 🤓🥰 kos dere alle sammen 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 N-4K0 skrev (9 minutter siden): Enda bedre Alfredo de Voff Entern skrev (5 minutter siden): Alfredo di Voffo il Valpelure de la Dogg 😁😆 Det er morsomt at dete kaller han Alfredo, for jeg har kalt han det innimellom selv helt fra han var bitteliten 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Åkei, må bare dele denne kule låta med alle som vil høre, og ønsker alle en kul morgen 😎🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Entern skrev (6 timer siden): God lørdagsmorgen 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (4 timer siden): God lørdag folks, ha en fin dag Trippelure skrev (4 timer siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle får en strålende flott lørdag 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Trippelure skrev (3 timer siden): Åkei, må bare dele denne kule låta med alle som vil høre, og ønsker alle en kul morgen 😎🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 MR SPEED skrev (5 minutter siden): COBi her nå Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdag.♥️♥️ God lørdag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Entern skrev (3 timer siden): God lørdag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 MR SPEED skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er et fint Tog.🚂🚂🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Cassidy Tvillingene har ikke sett deg her i kveld @Trippelure vi håper at du og Alfred har det fint i kveld/natt.🐶🐶🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke sett deg her i kveld @Trippelure vi håper at du og Alfred har det fint i kveld/natt.🐶🐶🥰🥰♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 Jada det går bra med oss. Alfred er litt sliten i dag etter å ha løpt rundt i hele går. Jeg har sittet på tlf med en kamerat som trengte en tjommi, store deler av kvelden. Nå har Alfred og jeg gått kveldstur og roen kan senke seg 😁 Hvordan går det med dere? Håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Jada det går bra med oss. Alfred er litt sliten i dag etter å ha løpt rundt i hele går. Jeg har sittet på tlf med en kamerat som trengte en tjommi, store deler av kvelden. Nå har Alfred og jeg gått kveldstur og roen kan senke seg 😁 Hvordan går det med dere? Håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss, vi har tykket i oss masse brus, ostepopp, osteballer, og sjokolade i kveld.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene koser oss, vi har tykket i oss masse brus, ostepopp, osteballer, og sjokolade i kveld.😋😋🥰🥰 Det er koselig å høre at dere koser dere 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er koselig å høre at dere koser dere 💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker å høre at dere har det bra.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker å høre at dere har det bra.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): 💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Og jeg tenker på dere 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april 2024 Del Skrevet 27. april 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Og jeg tenker på dere 💚💚🐶🥰 Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre at våre venner tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå