MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Hva gjør du når en Grandiosa plutselig koster 20 kroner? Du hamstrer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hva gjør du når en Grandiosa plutselig koster 20 kroner? Du hamstrer. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Nei, han virket ikke vettskremt i stad, men han hørte det og tittet rundt hehe 😆🐶🥰 vi skal straks ut en tur så vi får se om vi møter på noen. Men det er ikke så ofte de kommer oppi her vi bor 😅🥳 Så bra det ikke var for ille😊🥰🐶 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Hva gjør du når en Grandiosa plutselig koster 20 kroner? Du hamstrer. RESPEKT FOR GRANDIOSA!!!😜😝😝 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Entern skrev (Akkurat nå): Så bra det ikke var for ille😊🥰🐶 Det er Cassidy Tvillingene også glade for.🥰🥰😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og Alfred en Godkveldstur.♥️♥️ Tusen❤️takk, me sjåast 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Entern skrev (Akkurat nå): RESPEKT FOR GRANDIOSA!!!😜😝😝 Det samme sier Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk, me sjåast 💚💚🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk, me sjåast 💚💚🐶🥰 God tur😊😀🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Entern skrev (2 minutter siden): God tur😊😀🐶 Cassidy Tvillingene håper også at de får en godtur.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper også at de får en godtur.♥️♥️ Enighet💚💚💚💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Entern skrev (Akkurat nå): Enighet💚💚💚💚💚 💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Entern skrev (49 minutter siden): God tur😊😀🐶 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper også at de får en godtur.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi hadde en god tur, men så tråkket jeg i en hundebæsj rett før vi gikk inn 🤬 Det er så innmari mange som ikke plukker opp etter hundene sine her jeg bor. Har tråkket i det flere ganger, og plukket opp etter andre enda flere ganger 😠 Men men, har vasket av skoene nå da. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃 Vi hadde en god tur, men så tråkket jeg i en hundebæsj rett før vi gikk inn 🤬 Det er så innmari mange som ikke plukker opp etter hundene sine her jeg bor. Har tråkket i det flere ganger, og plukket opp etter andre enda flere ganger 😠 Men men, har vasket av skoene nå da. Cassidy Tvillingene har også tråkket i en del hundebæsjer når vi går på tur i skogen, det er sykt irriterende at enkelte ikke plukker opp bæsjene etter hundene sine.💩💩☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også tråkket i en del hundebæsjer når vi går på tur i skogen, det er sykt irriterende at enkelte ikke plukker opp bæsjene etter hundene sine.💩💩☹️☹️ Jeg syns det er skikkelig ekkelt, sånne folk skulle ikke hatt hund! 🤬 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg syns det er skikkelig ekkelt, sånne folk skulle ikke hatt hund! 🤬 Det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Hakket sent siden det allerede er fredag, men... 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Hakket sent siden det allerede er fredag, men... ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april Tenkte jeg gir korken en på trynet da om cola lita go eller va det er bryr jeg meg ikke om er en kork da gider ikke sytte på plastikk kork da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. april Rapporter Del Skrevet 25. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Tenkte jeg gir korken en på trynet da om cola lita go eller va det er bryr jeg meg ikke om er en kork da gider ikke sytte på plastikk kork da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå