MR SPEED Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 Frokost falukorv å cola til frost desertert spilling 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 Hm, fikk litt lyst på falukorv igjen. Men jeg hadde kokte egg i gårkveld. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. april 2024 Forfatter Del Skrevet 23. april 2024 Det er ikke så ofte at folk har god gammeldags pølsefest i heimen tror jeg. 😕 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 God tirsdag alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en fin dag 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 N-4K0 skrev (1 time siden): Hm, fikk litt lyst på falukorv igjen. Men jeg hadde kokte egg i gårkveld. Det hadde jeg også 😃😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. april 2024 Forfatter Del Skrevet 23. april 2024 Ofte har jeg lange pauser på egg, men så våkner lysten og jeg bare må lage egg i en eller annen variant. Helst mange. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 Karbonade med stekt egg er digg 😋 Hvordan steker dere eggene deres? Sunny side up (stekt på én side), stekt på begge sider, hel plomme, knust plomme? Jeg pleier bare å knuse plommen og steke dem på begge sider. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. april 2024 Forfatter Del Skrevet 23. april 2024 Jeg liker alt like godt, men stekt egg/røre med steikeskorpe er best. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 Omelett med ost og skinke er diggere enn diggest 😋 dernest eggerøre, tror jeg, men stekte egg med hel plomme på middels til høy varme så det blir litt sprøhet i kantene er også digg, spesielt sammen med gode karbonader og ketchup 🤤 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. april 2024 Forfatter Del Skrevet 23. april 2024 Har forsøkt å porsjere egg, men får det ikke til. Har til og med forsøkt i mikroovn, men det ble noe underlig der også. Ser og ser på fremgangsmåter på nett og det ser lett ut, men er det ikke for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 N-4K0 skrev (32 minutter siden): Karbonade med stekt egg er digg 😋 Hvordan steker dere eggene deres? Sunny side up (stekt på én side), stekt på begge sider, hel plomme, knust plomme? Jeg pleier bare å knuse plommen og steke dem på begge sider. Jeg steker egget på begge sider, og plommen skal være hel og ikke knuses når jeg snur den, samt litt rennende i midten når det er ferdig stekt. Litt salt og pepper på begge sider. Og så har jeg på et par skiver ost som smelter, etter å ha snudd egget 🍳😁😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 Entern skrev (7 timer siden): Tusen takk😊😊☺️☺️håper dere også får en fin dag😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin ettermiddag. Og vi håper at du har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 MR SPEED skrev (4 timer siden): Frokost falukorv å cola til frost desertert spilling N-4K0 skrev (3 timer siden): Hm, fikk litt lyst på falukorv igjen. Men jeg hadde kokte egg i gårkveld. Sviskepott skrev (1 time siden): Det er ikke så ofte at folk har god gammeldags pølsefest i heimen tror jeg. 😕 Trippelure skrev (1 time siden): Det hadde jeg også 😃😋 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 (endret) @Oxalidaceaee Endret 23. april 2024 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 MR SPEED skrev (3 timer siden): MR SPEED skrev (3 timer siden): @Oxalidaceaee Cassidy Tvillingene Digger musikken som du poster her inne.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) SPEEDY SAY 😜😜 Sier natta her NÅ må sove litte cola i dag ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 MR SPEED skrev (8 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) SPEEDY SAY 😜😜 Sier natta her NÅ må sove litte cola i dag ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (58 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Endret 23. april 2024 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april 2024 Del Skrevet 23. april 2024 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du poster knallbramusikk her inne nå.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå