MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Kom kom kom @Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Kom kom kom @Sviskepott Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Nå blir @Sviskepott sur på oss 3 att vi spammer tråden hennes 🤪😝😜 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Cassidy Tvillingene tror at hun liker at vi poster i tråden hennes vi. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tror at hun liker at vi poster i tråden hennes vi. Det tror jeg og 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) Entern skrev (11 minutter siden): Det tror jeg og Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tror at hun liker at vi poster i tråden hennes vi. Dere skal ikke tru men vite Endret 28. desember 2023 av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Dere skal ikke tru men vite Veldig vanskelig å vite noe sikkert vedrørende @Sviskepott, mystisk dame 👻✨🌟 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (35 minutter siden): Veldig vanskelig å vite noe sikkert vedrørende @Sviskepott, mystisk dame 👻✨🌟 Cassidy tvillingene er helt enige.🥰🥰 Entern skrev (48 minutter siden): Det tror jeg og 👨🦰👩🦰👍👍 MR SPEED skrev (39 minutter siden): Dere skal ikke tru men vite 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy tvillingene er helt enige.🥰🥰 👨🦰👩🦰👍👍 🤣🤣👍👍 DET GÅR LIKAR NO ❤️D.D.E ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (8 minutter siden): DET GÅR LIKAR NO ❤️D.D.E ❤️ Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Hurra Hurra sier Cassidy Tvillingene.🥰🥰 E.6 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): E.6 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (8 timer siden): @Sviskepott hvor er du elskling ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ PIKKABOO! Her er jeg! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene tror at hun liker at vi poster i tråden hennes vi. Ja, det er jo selve meningen med den det. Bare slå dere løs og prat om hva dere vil, så mange ganger dere vil. Jeg er litt i midtvintersvime generelt og kommer sterkere tilbake etter hvert. Denne tråden og de flotte folkene i den...er mitt andre hjem på jord. Eller tredje..?!? Kommer litt ut av tellingen der. ☺️ Entern skrev (1 time siden): Det tror jeg og Ja, du tror rett. 🤗 MR SPEED skrev (1 time siden): Dere skal ikke tru men vite Ok...NÅ vet dere. 🌹 Entern skrev (1 time siden): Veldig vanskelig å vite noe sikkert vedrørende @Sviskepott, mystisk dame 👻✨🌟 Er da vel ikke mystisk jeg vel? Jeg er bare en helt vanlig, litt sjenert sviske i min beste alder. Jeg ønsker dere alle en fin dag og håper at dere ikke må ut og måke for mye snø i dag. Tror det har kommet mye ustyrlig hvitt, mange steder. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) En rose til deg vennen @Sviskepott Endret 28. desember 2023 av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Tusen takk skal du ha, Speedy. Det var meget vennlig av Dem. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Sviskepott skrev (12 minutter siden): Tusen takk skal du ha, Speedy. Det var meget vennlig av Dem. YEAH YEAH YEAH nå kan vi gifte oss 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (4 minutter siden): YEAH YEAH YEAH nå kan vi gifte oss Å fydda!?! 🤨 Et bakholdsangrepsfrieri?!? Jeg kaster rosen ut på forumet til et annet uvitende menneske og haster herfra. Jeg er nemlig ikke en slik en som vil gifte seg med noen. Ikke en gang med meg selv. 🤨 *løpende klikklakklyder høres i gangene* 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Sviskepott skrev (16 minutter siden): Å fydda!?! 🤨 Et bakholdsangrepsfrieri?!? Jeg kaster rosen ut på forumet til et annet uvitende menneske og haster herfra. Jeg er nemlig ikke en slik en som vil gifte seg med noen. Ikke en gang med meg selv. 🤨 *løpende klikklakklyder høres i gangene* Du tullet min humor er litt stygg 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Du tullet min humor er litt stygg Din humor er helt fin den. Jeg tullet ikke. Vil ikke gifte meg. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2023 Sviskepott skrev (4 minutter siden): Din humor er helt fin den. Jeg tullet ikke. Vil ikke gifte meg. Tuller se etter de der 🤪😜😝da tuller jeg bare faen meg gifte nei takk ok ikke sur ikke sint bare dier sannheten 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå