Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja samma her ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Takk sender tilbake ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk sender tilbake ❤️ ❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april God kveld til mine fine venner ☺️ Jeg har vært på butikk og handlet, spist hvitløksnadder og driver og ser på The Lord of the Rings: The Return of the King litt av og på. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): God kveld til mine fine venner ☺️ Jeg har vært på butikk og handlet, spist hvitløksnadder og driver og ser på The Lord of the Rings: The Return of the King litt av og på. Cassidy Tvillingene synes at det høres hyggelig og koselig ut, og vi ønsker deg en finlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april N-4K0 skrev (34 minutter siden): God kveld til mine fine venner ☺️ Jeg har vært på butikk og handlet, spist hvitløksnadder og driver og ser på The Lord of the Rings: The Return of the King litt av og på. Det høres ut som en superduper lørdagskveld 😃 Jeg har tatt oppvasken og ryddet leiligheten i halvfylla 🤪🤣🤣🤣😁 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april N-4K0 skrev (42 minutter siden): God kveld til mine fine venner ☺️ Jeg har vært på butikk og handlet, spist hvitløksnadder og driver og ser på The Lord of the Rings: The Return of the King litt av og på. Høres koselig ut 😊👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Det høres ut som en superduper lørdagskveld 😃 Jeg har tatt oppvasken og ryddet leiligheten i halvfylla 🤪🤣🤣🤣😁 Trippelure: til og med fornuftig i fylla 😳😱😉😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (10 minutter siden): Det høres ut som en superduper lørdagskveld 😃 Jeg har tatt oppvasken og ryddet leiligheten i halvfylla 🤪🤣🤣🤣😁 Entern skrev (3 minutter siden): Høres koselig ut 😊👍 Entern skrev (3 minutter siden): Trippelure: til og med fornuftig i fylla 😳😱😉😁 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (3 minutter siden): Trippelure: til og med fornuftig i fylla 😳😱😉😁 🤪🤪🤪🤣🤣🤣😉👍 Ja, jeg får alltid så mye energi når jeg drikker alkohol. Jeg har vært litt giddalaus og deppa i det siste, så jeg hadde en intensjon med denne drikkinga i dag... 😜🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤪🤪🤪🤣🤣🤣😉👍 Ja, jeg får alltid så mye energi når jeg drikker alkohol. Jeg har vært litt giddalaus og deppa i det siste, så jeg hadde en intensjon med denne drikkinga i dag... 😜🐶🥰 Da var det nok bra med en liten tår 🥃👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Trippelure skrev (Akkurat nå): 💚💚🐶🥰 Enighetsgjengen 😊😊😊👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (1 minutt siden): Enighetsgjengen 😊😊😊👍👍👍 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (2 minutter siden): 💚💚🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ Jeg og 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (2 minutter siden): Da var det nok bra med en liten tår 🥃👍 Tusen❤️takk for støtten 😃🐶🥰 Entern skrev (2 minutter siden): Enighetsgjengen 😊😊😊👍👍👍 Elsker enighetsgjengen ❤️❤️❤️😃🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Entern skrev (3 minutter siden): Da var det nok bra med en liten tår 🥃👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. april Rapporter Del Skrevet 20. april Trippelure skrev (4 minutter siden): 🤪🤪🤪🤣🤣🤣😉👍 Ja, jeg får alltid så mye energi når jeg drikker alkohol. Jeg har vært litt giddalaus og deppa i det siste, så jeg hadde en intensjon med denne drikkinga i dag... 😜🐶🥰 Cassidy Tvillingene pleier alltid å høre på Sex Pistols sangene: Good Save The Queen og Anarchy In The UK når vi er deppet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå