MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Gleder meg hvilt til spillet judas da men det kommer ikke ut før mars 2025 neeeeeeei hikst det spillet er lik bioshock ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Entern skrev (2 timer siden): Da er du VELDIG glad i poteter 🥔=❤️ Ja jeg elsker poteter, det er noe av det aller beste jeg vet å spise 😍😋🤩🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 time siden): Ja jeg elsker poteter, det er noe av det aller beste jeg vet å spise 😍😋🤩🐶 Hvem type navn da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Åsen er søt poteter Åsen smaker det ????? Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april MR SPEED skrev (1 time siden): Åsen er søt poteter Åsen smaker det ????? De smaker søtt, gode å lage suppe av. Men vanlige poteter smaker best syns jeg, er ikke glad i søtpotetfries. MR SPEED skrev (1 time siden): Hvem type navn da Jeg er veldig glad i gule Folva poteter 😋 Men mandelpotet er godt, asterix, blue congo(de er blå/lilla inni) og anouk er også gode poteter. Alle poteter er egentlig gode da, fornøyd uansett jeg om jeg får poteter 😃🤩🐶🥰😋 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (20 minutter siden): De smaker søtt, gode å lage suppe av. Men vanlige poteter smaker best syns jeg, er ikke glad i søtpotetfries. Jeg er veldig glad i gule Folva poteter 😋 Men mandelpotet er godt, asterix, blue congo(de er blå/lilla inni) og anouk er også gode poteter. Alle poteter er egentlig gode da, fornøyd uansett jeg om jeg får poteter 😃🤩🐶🥰😋 Har du prøvd søtpotetgull? 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april ALICE COOPER POISON SCHOOL’S out 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Entern skrev (8 minutter siden): Har du prøvd søtpotetgull? 😀 Nei, det har jeg ikke. Er det godt? 🤔 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (15 minutter siden): Nei, det har jeg ikke. Er det godt? 🤔 Litt rart men ganske godt 😊 Men ikke bedre enn vanlig potetgull altså 🙃 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april ACDC HEATSEEKER THAT’S THE WAY I WANNA ROCK ‘N’ ROLL BACK IN BLACK YOU SHOOK ME ALL NIGHT LONG HIGH VOLTAGE 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Entern skrev (2 minutter siden): Litt rart men ganske godt 😊 Men ikke bedre enn vanlig potetgull altså 🙃 Jeg liker supper og gryter med søtpotet, men er ikke så imponert over det jeg har smakt hvor søtpotet har erstattet vanlig potet... 😬🤣🤣🤣🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (40 minutter siden): Jeg liker supper og gryter med søtpotet, men er ikke så imponert over det jeg har smakt hvor søtpotet har erstattet vanlig potet... 😬🤣🤣🤣🐶🥰 Enig i det i grunnen 👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Entern skrev (14 minutter siden): Enig i det i grunnen 👍 Enighetsgjengen 🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Enighetsgjengen 🥳 Hurra for Enighetsgjengen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (4 timer siden): Godfredag ❤️❤️ Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finfredagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april MR SPEED skrev (1 time siden): ALICE COOPER POISON SCHOOL’S out MR SPEED skrev (1 time siden): ACDC HEATSEEKER THAT’S THE WAY I WANNA ROCK ‘N’ ROLL BACK IN BLACK YOU SHOOK ME ALL NIGHT LONG HIGH VOLTAGE Cassidy Tvillingene Digger den herlige musikksmaken din.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (13 minutter siden): Enighetsgjengen 🥳 Entern skrev (5 minutter siden): Hurra for Enighetsgjengen Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ Jeg og 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Entern skrev (2 minutter siden): Jeg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå