Entern Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 KANE2009 skrev (1 time siden): Kult! Du er relativt mye bedre bevandret i litteraturverdenen ser jeg, kudos! 😁 Takk 😊 jeg er veldig glad i en del eldre fantasylitteratur 🤓 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Takk 😊 jeg er veldig glad i en del eldre fantasylitteratur 🤓 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Aldri likt lese blader fikk det bladet ga det bort med samme Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Aldri likt lese blader fikk det bladet ga det bort med samme Cassidy Tvillingene leste blader da vi var yngre. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Sa opp vent må nett se Åsen jeg skriver bladet riktig da illustrert vitenskap sa det opp får blader de prøver seg nei takk 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (9 minutter siden): Sa opp vent må nett se Åsen jeg skriver bladet riktig da illustrert vitenskap sa det opp får blader de prøver seg nei takk Cassidy Tvillingene leder heller ikke så mange blader nå vi. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 KANE2009 skrev (1 time siden): Kult! Du er relativt mye bedre bevandret i litteraturverdenen ser jeg, kudos! 😁 @Entern jobber på kontor og da får han tid til å lese masse bøker 😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg leser en del bøker selv, men ikke noe jeg egentlig har bruk for av informasjon. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Cassidy Tvillingene har ikke lest bøker siden vi var 10 år gamle. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg er 35 og leser et par dusin nye bøker i året og gjenleser mange av de jeg har lest før. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Cassidy Tvillingene sluttet å lese bøker da vi var 11 år gamle for da synes vi at lesing var gørrkjedelig, vi har liksom bare ikke begynt å lese igjen.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Det spørs hva dere leste, er det bare snakk om skolebøker o.l., så skjønner jeg det godt. Men det handler bare om å finne noe man syns er spennende å lese men selvfølgelig opp til dere, man skal jo ikke tvinge lesing på noen som ikke har glede av det 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 N-4K0 skrev (5 timer siden): Det spørs hva dere leste, er det bare snakk om skolebøker o.l., så skjønner jeg det godt. Men det handler bare om å finne noe man syns er spennende å lese men selvfølgelig opp til dere, man skal jo ikke tvinge lesing på noen som ikke har glede av det Gjelder DONALD DUCK Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 N-4K0 skrev (5 timer siden): Det spørs hva dere leste, er det bare snakk om skolebøker o.l., så skjønner jeg det godt. Men det handler bare om å finne noe man syns er spennende å lese men selvfølgelig opp til dere, man skal jo ikke tvinge lesing på noen som ikke har glede av det MR SPEED skrev (17 minutter siden): Gjelder DONALD DUCK Cassidy Tvillingene kan godt lede Donald Duck av og til. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 (endret) Leser det men kan ikke synge txt høyt da blir den jevla naboen sint ha ha Prima vera 👍👍👍👍 Spoiler Det hamrer og smeller, og banker og borer Jeg får ikke sove for naboen bygger seg hus Han bygger seg hus Hva er det han skal med et så digert hus Det er dobbelt så stort som vanlige folk har Han er gær'n. Han er gær'n Ooo den jævla naboen Jeg hater huset til naboen min Han er så fisefin Ooo skulle gjerne skyt'in Jeg hater huset til naboen min, åja De skriker og gaper og maser og griner De avler jo unger som en farm med kaniner Jeg blir gær'n av den jævla naboen Snørra renner og ingen har tenner Skulle tru det var innavl hele slitne gjengen Jeg blir gær'n av den jævla naboen Ooo den jævle naboen Jeg hater unga til naboen min De er noen grisete svin Ooo skulle gjerne skyte dem Jeg hater synet av naboen min, åja Mazda og Datsun og Volvo og Opel Ingenting holder til typer som han Han må ha Merce'. Han skal ha Merce' Hva er det han skal med en så diger bil Den bruker jo ti liter bensin på milen Den jævla naboen. Ååå naboen Ooo den jævla naboen Jeg hater bilen til noboen min Han er så fisefin Oh skulle gjerne skyt'in Jeg hater synet av naboen min, åja Ooo den jævla naboen Jeg hater huset til naboen min Han er noen fisefin Ooo skulle gjerne skyt'in Jeg hater synet av naboen min, åja Ooo den jævle naboen Jeg hater unga til naboen min De er noen grisete svin Ooo skulle gjerne skyte dem Jeg hater synet av naboen min, åja Endret 27. desember 2023 av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (3 timer siden): Leser det men kan ikke synge txt høyt da blir den jevla naboen sint ha ha Prima vera 👍👍👍👍 Skjul innhold Det hamrer og smeller, og banker og borer Jeg får ikke sove for naboen bygger seg hus Han bygger seg hus Hva er det han skal med et så digert hus Det er dobbelt så stort som vanlige folk har Han er gær'n. Han er gær'n Ooo den jævla naboen Jeg hater huset til naboen min Han er så fisefin Ooo skulle gjerne skyt'in Jeg hater huset til naboen min, åja De skriker og gaper og maser og griner De avler jo unger som en farm med kaniner Jeg blir gær'n av den jævla naboen Snørra renner og ingen har tenner Skulle tru det var innavl hele slitne gjengen Jeg blir gær'n av den jævla naboen Ooo den jævle naboen Jeg hater unga til naboen min De er noen grisete svin Ooo skulle gjerne skyte dem Jeg hater synet av naboen min, åja Mazda og Datsun og Volvo og Opel Ingenting holder til typer som han Han må ha Merce'. Han skal ha Merce' Hva er det han skal med en så diger bil Den bruker jo ti liter bensin på milen Den jævla naboen. Ååå naboen Ooo den jævla naboen Jeg hater bilen til noboen min Han er så fisefin Oh skulle gjerne skyt'in Jeg hater synet av naboen min, åja Ooo den jævla naboen Jeg hater huset til naboen min Han er noen fisefin Ooo skulle gjerne skyt'in Jeg hater synet av naboen min, åja Ooo den jævle naboen Jeg hater unga til naboen min De er noen grisete svin Ooo skulle gjerne skyte dem Jeg hater synet av naboen min, åja Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig bra vi.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra vi.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 @Sviskepott hvor er du elskling ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (3 minutter siden): @Sviskepott hvor er du elskling ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene har også savnet henne her inne i kveld. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå