Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jaja, jeg skreller alltid potetene med mindre de er stekte, men vi er alle enige om at poteter er awesome Cassidy Tvillingene fikk plutselig lyst på ovnsbakte poteter nå.🥔🥔😋😋 Vi vet ikke hvorfor, vi fikk bare lyst på det.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃 Vi hadde en fin liten tur, det har snødd/sluddet noen milimeter i natt, så valpen ble glad. Luften føltes frisk og ren ut og fuglene sang veldig pent 😃 Vi ønsker dere en god frokost 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere hadde en fintur.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (32 minutter siden): Lego Technic 42181 VTOL Heavy Cargo Spaceship LT81 Vi starter med disse, så blir ikke innlegget så jækla langt. Tusen❤️takk for fine LEGO-bilder 😃🐶🥰 N-4K0 skrev (32 minutter siden): Nedstemt! NEDSTEMT!!! 😮 Jammen jeg sa jo at jeg skulle spise skrellet ditt jo 🤪🤣🐶🥰 Så det blir ikke noe skall på deg, bare på de stekte potetene. Det er enkelt og genialt og alle får det som de vil da. Om du ikke klarer å skrelle potetene sjøl kan jeg sikkert gjøre det for deg også Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja kan værra godt det 😃😁😊😻🐶🥰 Da blir du også med på POTETFEST 🥳 Spiser du poteter med eller uten skall? 😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk for fine LEGO-bilder 😃🐶🥰 Jammen jeg sa jo at jeg skulle spise skrellet ditt jo 🤪🤣🐶🥰 Så det blir ikke noe skall på deg, bare på de stekte potetene. Det er enkelt og genialt og alle får det som de vil da. Om du ikke klarer å skrelle potetene sjøl kan jeg sikkert gjøre det for deg også Cassidy Tvillingene spiser mer enn gjerne våre poteter med skallet på både kokte og stekte.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 💚💚😃 Valpen og jeg ønsker dere og alle andre som leser i tråden en god fredag, og håper alle får en flott dag og start på helgen 🥳🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene spiser mer enn gjerne våre poteter med skallet på både kokte og stekte.🥰🥰 Helt enig 🥳 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere hadde en fintur.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 minutt siden): 💚💚🐶🥰 ♥️♥️ Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🥳 👨🦰👩🦰👍👍 Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 💚💚😃 Valpen og jeg ønsker dere og alle andre som leser i tråden en god fredag, og håper alle får en flott dag og start på helgen 🥳🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere også en finfredag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (14 minutter siden): Da blir du også med på POTETFEST 🥳 Spiser du poteter med eller uten skall? 😊😻🐶🥰 Ja jeg kan det da 🥳uten selvfølgelig 😊😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg kan det da 🥳uten selvfølgelig 😊😻🐶🥰 Ja da er du og @N-4K0 enige om det, og så får jeg skrellet deres, siden jeg elsker pottetskrell 😁🥳😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Cassidy Tvillingene sier Hurra Hurra for Potetfesten.🥔🥔 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (39 minutter siden): Tusen❤️takk for fine LEGO-bilder 😃🐶🥰 Jammen jeg sa jo at jeg skulle spise skrellet ditt jo 🤪🤣🐶🥰 Så det blir ikke noe skall på deg, bare på de stekte potetene. Det er enkelt og genialt og alle får det som de vil da. Om du ikke klarer å skrelle potetene sjøl kan jeg sikkert gjøre det for deg også Jeg kan da vel for pokkern skrelle potteta mine sjøl! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (30 minutter siden): Ja da er du og @N-4K0 enige om det, og så får jeg skrellet deres, siden jeg elsker pottetskrell 😁🥳😊😻🐶🥰 Ja da er vi enige 😁🥳😊😻🐶 æsj potetskrell 😁🥳😊😻🐶 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja da er vi enige 😁🥳😊😻🐶 æsj potetskrell 😁🥳😊😻🐶 Vi eter pottiten vi, så får Tripp og Cia ete pottiter + alt skrellet 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (31 minutter siden): Jeg kan da vel for pokkern skrelle potteta mine sjøl! Det var godt å høre Maskinfører skrev (20 minutter siden): Ja da er vi enige 😁🥳😊😻🐶 æsj potetskrell 😁🥳😊😻🐶 N-4K0 skrev (6 minutter siden): Vi eter pottiten vi, så får Tripp og Cia ete pottiter + alt skrellet Det høres ut som en god plan 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Det var godt å høre Det høres ut som en god plan Ja det gjør det 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (13 minutter siden): Vi eter pottiten vi, så får Tripp og Cia ete pottiter + alt skrellet Der er jeg 100% Enig @N-4K0 😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april God morgen alle potetelskere og alle andre 😀😀😀😀😀 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april (endret) jeg meg min drøm den beste til nå å er 110% sant måtte skrive den før den går i glemme boka mi 🥰🥰🥰🥰 Spoiler Er den beste drømmen til nå helt 110% sant drømte om THE BEATLS @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) paul McCartney ga meg love copy musikken men John Lennons sa blankt nei Ringo starr sa ingen ting sto der stile da Georg Harrison sa ingen ting jeg ble da lei meg sur men da våkna jeg opp det var det Endret 19. april av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå