Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (13 minutter siden): Pottitgjengen Ta ein pottit, ta gjerne fire, ta åtte, ta ælle! Ja, ta ein pottit, steik'em og mos'em og spis gjerne skællet! Aner ikke om det er "skællet", improviserte den for å rime Skællet, skallet, skrellet er det beste på hele poteten 😋😍🐶🥰 da jeg var liten spiste jeg opp potetskrellet til de andre og jeg spiste alltid potetene med skall. Fikk innimellom kjeft for det da, og at det var ekkelt og jeg var rar. Husker alltid jeg ble skuffa om potetene var skrelt før de ble kokt, da fikk jeg ikke engang skall på mine egne poteter 😱 Men nå vet jeg jo at de fleste vitaminene og mineralene sitter i eller rett under skallet, så jeg var bare veldig smart og hadde næringsvett 😁😇🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er en kul låt.😎😎🥰🥰 Hvis vi noen gang treffes i virkeligheten så vet vi i det minste hva slags fest vi skal ha POTETFEST Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Liker du også pottitter @Maskinfører? 😃😁😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Skællet, skallet, skrellet er det beste på hele poteten 😋😍🐶🥰 da jeg var liten spiste jeg opp potetskrellet til de andre og jeg spiste alltid potetene med skall. Fikk innimellom kjeft for det da, og at det var ekkelt og jeg var rar. Husker alltid jeg ble skuffa om potetene var skrelt før de ble kokt, da fikk jeg ikke engang skall på mine egne poteter 😱 Men nå vet jeg jo at de fleste vitaminene og mineralene sitter i eller rett under skallet, så jeg var bare veldig smart og hadde næringsvett 😁😇🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene må innrømme at vi er enige med deg der.🤣🤣👍👍 Trippelure skrev (2 minutter siden): Hvis vi noen gang treffes i virkeligheten så vet vi i det minste hva slags fest vi skal ha POTETFEST Cassidy Tvillingene er hjertens enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Jeg kan spise skallet på poteter som er stekt, helst ovnsstekt, men på kokte poteter klarer jeg det ikke. Jeg vet at det meste av næring er i skallet, men med mindre potetene er stekte, klarer jeg ikke å spise skallet. Kanskje jeg omsider skulle poste bildene av siste Legobygget? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg kan spise skallet på poteter som er stekt, helst ovnsstekt, men på kokte poteter klarer jeg det ikke. Jeg vet at det meste av næring er i skallet, men med mindre potetene er stekte, klarer jeg ikke å spise skallet. Kanskje jeg omsider skulle poste bildene av siste Legobygget? Cassidy Tvillingene spiser gjerne skallet på både kokte og stekte poteter vi. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene må innrømme at vi er enige med deg der.🤣🤣👍👍 Cassidy Tvillingene er hjertens enige.♥️♥️ Enighetsgjengen skal ha pottittfest MED skallet på 😁🥳😃🐶🥰 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg kan spise skallet på poteter som er stekt, helst ovnsstekt, men på kokte poteter klarer jeg det ikke. Jeg vet at det meste av næring er i skallet, men med mindre potetene er stekte, klarer jeg ikke å spise skallet. Kanskje jeg omsider skulle poste bildene av siste Legobygget? Det går bra, jeg spiser gjerne opp skallet for deg 😜😁🐶🥰 Ja selvfølgelig vil vi se det siste LEGO-bygget 😃🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Enighetsgjengen skal ha pottittfest MED skallet på 😁🥳😃🐶🥰 Det går bra, jeg spiser gjerne opp skallet for deg 😜😁🐶🥰 Ja selvfølgelig vil vi se det siste LEGO-bygget 😃🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene gir deg tomler opp for alt i denne posten vi. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Jeg skal gå en liten tur Alfred, så vi sees og snakkes om litt 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg skal gå en liten tur Alfred, så vi sees og snakkes om litt 🐶🥰 Cassidy Tvillingene skal spise frokost om 10-12 minutter vi.😋😋. Vi ønsker deg og Alfred en Godtur.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Lego Technic 42181 VTOL Heavy Cargo Spaceship LT81 Vi starter med disse, så blir ikke innlegget så jækla langt. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (9 minutter siden): Enighetsgjengen skal ha pottittfest MED skallet på Nedstemt! NEDSTEMT!!! 😮 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (2 minutter siden): Lego Technic 42181 VTOL Heavy Cargo Spaceship LT81 Vi starter med disse, så blir ikke innlegget så jækla langt. Cassidy Tvillingene synes at dette er Megakule saker.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (2 minutter siden): Nedstemt! NEDSTEMT!!! 😮 Vedtatt Vedtatt sier Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vedtatt Vedtatt sier Cassidy Tvillingene.😉😉 The dark side I sense in you... you have fallen 😢😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Trippelure skrev (41 minutter siden): Liker du også pottitter @Maskinfører? 😃😁😊😻🐶🥰 Ja kan værra godt det 😃😁😊😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april N-4K0 skrev (9 minutter siden): The dark side I sense in you... you have fallen 😢😂 Nå føler Cassidy Tvillingene oss på kokepunktet akkurat som potetene.🥔🥔🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Jaja, jeg skreller alltid potetene med mindre de er stekte, men vi er alle enige om at poteter er awesome 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. april Rapporter Del Skrevet 19. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal spise frokost om 10-12 minutter vi.😋😋. Vi ønsker deg og Alfred en Godtur.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi hadde en fin liten tur, det har snødd/sluddet noen milimeter i natt, så valpen ble glad. Luften føltes frisk og ren ut og fuglene sang veldig pent 😃 Vi ønsker dere en god frokost 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå