Trippelure Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april N-4K0 skrev (3 minutter siden): Jeg begynner heldigvis å bli bedre, smakssansen som har vært fraværende de siste par dagene er på vei tilbake og hodepine og feber virker å være borte, i hvertfall så godt som. Hoste og noe neseissues enda, men det går seg til Det er godt å høre at du er på bedringens vei 😃 Vi krysser fingre og poter for at hoste og snørr forsvinner fortere enn svint, og håper du har en fin dag sånn ellers 🤞😊🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (45 minutter siden): Tusen❤️takk og god torsdagskveld, håper du og faren din har det fint i Lillehammer eller på reisen dit 🍀☘️😊🐶🥰 Ja jeg liker å passe på det som lever 😍 Bortsett fra flåttefaen, hjortelusfluer, mygg og knottehælvette og kleggedritt 🤬 Liker ikke ting som vil spise på meg 😬 Tusen takk 😊🥰🐶👍 Koser oss på Lillehammer😊👍 Forstår deg godt, ikke noe artig å bli spist på!!!😫 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april N-4K0 skrev (30 minutter siden): Jeg begynner heldigvis å bli bedre, smakssansen som har vært fraværende de siste par dagene er på vei tilbake og hodepine og feber virker å være borte, i hvertfall så godt som. Hoste og noe neseissues enda, men det går seg til Godt å høre 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Entern skrev (24 minutter siden): Tusen takk 😊🥰🐶👍 Koser oss på Lillehammer😊👍 Forstår deg godt, ikke noe artig å bli spist på!!!😫 Det er koselig å høre at dere koser dere, håper dere får en strålende helg i fine Lillehammer 🍀☘️😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er koselig å høre at dere koser dere, håper dere får en strålende helg i fine Lillehammer 🍀☘️😊🐶🥰 Tusen takk 😊👍 håper du og Alfred også får en finfin helg 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Entern skrev (4 minutter siden): Tusen takk 😊👍 håper du og Alfred også får en finfin helg 😊🐶 Tusen❤️takk, skal gjøre så godt vi kan på å ha det finfint. Været lover i hvert fall godt 😃🐶😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk, skal gjøre så godt vi kan på å ha det finfint. Været lover i hvert fall godt 😃🐶😋 Da blir det nok noen fine turer for deg og Alfred 😊🐶🥰 der Alfred sikkert finner noe spennende å utforske 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april N-4K0 skrev (1 time siden): Jeg begynner heldigvis å bli bedre, smakssansen som har vært fraværende de siste par dagene er på vei tilbake og hodepine og feber virker å være borte, i hvertfall så godt som. Hoste og noe neseissues enda, men det går seg til Hvis er hode pinne er det ikke influensa da vet bare tenker Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april 25april ❤️❤️❤️ Fallout 4 oppdatering 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 @TheDarkSycamore - SCM 👍👍😍😍😍😍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Entern skrev (Akkurat nå): Da blir det nok noen fine turer for deg og Alfred 😊🐶🥰 der Alfred sikkert finner noe spennende å utforske 🐶🥰 Ja satser på det, nå er det nesten bart på alle stier i skogen men fortsatt litt vått og klinete noen steder 😃🐶🥰 Håper bare inderlig han holder seg unna hoggorm, jeg er veldig redd for det 😬 Han er altfor nysgjerrig og srikker nesa si borti alt... 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja satser på det, nå er det nesten bart på alle stier i skogen men fortsatt litt vått og klinete noen steder 😃🐶🥰 Håper bare inderlig han holder seg unna hoggorm, jeg er veldig redd for det 😬 Han er altfor nysgjerrig og srikker nesa si borti alt... Får håpe dere slipper å møte på noe sånn 🐍😰😓 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (11 timer siden): God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott torsdag 🍀☘️🐶🥰 Entern skrev (3 timer siden): God torsdag 😊😊😊 N-4K0 skrev (11 timer siden): Dyreelskere klarer ikke å ikke snakke med/til dyrene 🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godtorsdagskveld.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en Godtorsdagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Alfred og jeg ønsker dere en god kveld tilbake og håper dere koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Endret 18. april av Trippelure 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Entern skrev (4 minutter siden): Får håpe dere slipper å møte på noe sånn 🐍😰😓 Ja det håper jeg også 🤞😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Alfred og jeg ønsker dere en god kveld tilbake og håper dere koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin torsdagskveld, og vi håper at dere har det samme du og Alfred.🐶🐶🥰🥰♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april (endret) MR SPEED skrev (25 minutter siden): 25april ❤️❤️❤️ Fallout 4 oppdatering 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 @TheDarkSycamore - SCM 👍👍😍😍😍😍 Fallout er ikke min kopp med te, dessverre. 🙄 Endret 18. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Fallout er ikke min kopp med te. 🙄 Nei jeg liker peppermynte-te bedre 😁 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin torsdagskveld, og vi håper at dere har det samme du og Alfred.🐶🐶🥰🥰♥️♥️ Tusen❤️takk vi kosær vårs, men er veldig trøtte 🥱 Valpen sover og jeg dupper nok av om ikke lenge merker jeg 🤤😴🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk vi kosær vårs, men er veldig trøtte 🥱 Valpen sover og jeg dupper nok av om ikke lenge merker jeg 🤤😴🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere koser dere, vi regner med at du kanskje skal sove snart.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. april Rapporter Del Skrevet 18. april (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (21 minutter siden): Fallout er ikke min kopp med te, dessverre. 🙄 Trippelure skrev (15 minutter siden): Nei jeg liker peppermynte-te bedre 😁 Cassidy Tvillingene liker best Irish Breakfast Tea når det kommer til te vi.🍵🍵💚💚🍀🍀☘️☘️ Endret 18. april av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Glemte bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå