Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg var innimellom ganske rampete selv da jeg var ung. Men ikke alltid med vilje og jeg mente sjeldent å være slem. Men epleslang var jeg glad i, spesiellt om det dreide seg om glassepler (og det var tilfelle den gangen), for det er så vilt gode epler. Dessuten kunne jeg jo ikke gå igjennom alt det strevet uten noen lønn 🤪😁🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene gjorde ofte rampestreker sammen fordi vi var nysgjerrige på hva som skjedde, men fra vi var 11-16 år gjorde vi ofte rampestreker på pur faenskap.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (1 time siden): Hei på deg 😃 Jeg har ikke fått med meg at du er forkjølet, håper du blir fort frisk og føler deg bedre 🍀☘️😊🐶🥰 Kan anbefale alle å ta D-vitamin tilskudd for å holde seg mest mulig frisk 😁👍 Har ikke vært så flink til det selv de siste par åra ig har vært endel syk. Men nå har jeg startet opp det igjen og det virker 😃 Tenker på deg å Alfred 🥰🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Tenker på deg å Alfred 🥰🥰🥰🥰 Tusen❤️takk 😃 Vi tenker på deg også, og håper du har en fin kveld! Går det bra med deg og LEGOen nedi plankeby'n? 🍀☘️🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Tenker på deg å Alfred 🥰🥰🥰🥰 Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃 Vi tenker på deg også, og håper du har en fin kveld! Går det bra med deg og LEGOen nedi plankeby'n? 🍀☘️🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene tenker på dere alle sammen.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april (endret) Du behøver ikke å være sint på mine vegne @MR SPEED, jeg klarer meg bra 😉😆🤩🐶🥰👍 Du vet "I've got a rock'n'roll heart" 🖤😎 Endret 17. april av Trippelure 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere alle sammen.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Jeg tenker også på dere og alle sammen 💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Du behøver ikke å være sint på mine vegne @MR SPEED, jeg klarer meg bra 😉😆🤩🐶🥰👍 Du vet "I've got a rock'nroll heart" 🖤😎 Cassidy Tvillingene vil bare at alle skal være venner og at vi skal ha godstemning i begge chattetrådene.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃 Jeg tenker også på dere og alle sammen 💚💚🐶🥰 Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger Musikksmaken din SPEEDY.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vil bare at alle skal være venner og at vi skal ha godstemning i begge chattetrådene.♥️♥️ @Trippelure du må svare @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👍🥰♥️❤️😀😁😊😆 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vil bare at alle skal være venner og at vi skal ha godstemning i begge chattetrådene.♥️♥️ Det er jeg enig i, men noen ganger blir det hyggeligere både for meg og andre om jeg ikke er overalt hele tiden 😜😁🐶🥰 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Yeah, I like it very much 🤩🐶🥰😎 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger Musikksmaken din SPEEDY.♥️♥️ Helt enig, jeg også 🤩🥳 MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Trippelure du må svare @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👍🥰♥️❤️😀😁😊😆 Ja jeg har gjort det jo, men jeg må få tid til å telle på lekeplassen også 🤪🤩❤️😃💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Trippelure du må svare @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 👍🥰♥️❤️😀😁😊😆 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er jeg enig i, men noen ganger blir det hyggeligere både for meg og andre om jeg ikke er overalt hele tiden 😜😁🐶🥰 Yeah, I like it very much 🤩🐶🥰😎 Cassidy Tvillingene er enige, vi må ikke overforbruke den ene chattetråden, og underforbruke den andre.😉😉 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Alltid hyggelig når du er her @Trippelure 🥰 du hører like hjemme her som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @MR SPEED og @N-4K0🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er enige, vi må ikke overforbruke den ene chattetråden, og underforbruke den andre.😉😉 Helt enig 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig, jeg også 🤩🥳 Ja jeg har gjort det jo, men jeg må få tid til å telle på lekeplassen også 🤪🤩❤️😃💚💚🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene er helt enige, vi skal telle i telletrådene sånn at vi går ned for telling alle sammen. Neida vi bare kødder.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Entern skrev (Akkurat nå): Alltid hyggelig når du er her @Trippelure 🥰 du hører like hjemme her som @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @MR SPEED og @N-4K0🥰🥰🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.♥️♥️ Entern skrev (1 minutt siden): Helt enig 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige, vi må ikke overforbruke den ene chattetråden, og underforbruke den andre.😉😉 Ja det er litt å ta igjen i denne tråden nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja det er litt å ta igjen i denne tråden nå Ja Cassidy Tvillingene tenker at vi får gi fullguffe med postingene vår her i tråden i natt.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå