Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (31 minutter siden): Brukt opp kota mi å lekke CC I DAG de som fikk mest er ONE å CC da å andre her ❤️❤️👍👍 Så det var du som 💙et alt i stad MR SPEED 😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og Men Cassidy Tvillingene tror nok dessverre ikke at den regelen forsvinner. For den regelen er jo både her på Diskusjon og på KG. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Men Cassidy Tvillingene tror nok dessverre ikke at den regelen forsvinner. For den regelen er jo både her på Diskusjon og på KG. Det tror ikke jeg heller Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så det var du som 💙et alt i stad MR SPEED 😀👍 Cassidy Tvillingene visste at det var MR SPEED som var ute med skøyerstrekene sine her i sted vi.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Dere må gjøre som meg se null liks logger ser litt i RE4vr Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene visste at det var MR SPEED som var ute med skøyerstrekene sine her i sted vi.🤣🤣👍👍 Å det skjønte ikke jeg med en gang men dere har jo kjent han lenge Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det tror ikke jeg heller Cassidy Tvillingene tror nok at den regelen har komt for å bli. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tror nok at den regelen har komt for å bli. Det har den nok Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Dere må gjøre som meg se null liks logger ser litt i RE4vr Cassidy Tvillingene gjør aldri som noen sier, vi er alltid i opposisjon til autoritetene.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det har den nok Entern skrev (2 minutter siden): Å det skjønte ikke jeg med en gang men dere har jo kjent han lenge Ja Cassidy Tvillingene kjenner MR SPEED veldig godt vi.🤣🤣 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjør aldri som noen sier, vi er alltid i opposisjon til autoritetene.😉😉 Ja det er dere Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene kjenner MR SPEED veldig godt vi.🤣🤣 Ja det gjør dere 🤣🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja det er dere Ja det gjør dere 🤣🤣 Ja Cassidy Tvillingene liker at det er litt tøysing her vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (50 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at mange er uenige med oss i dette her: Men vi synes at den regelen med antall likes per dag, er en idiotisk regel. Når jeg ser hvordan ting går for seg her i tråden så skjønner jeg at den regelen eksisterer 🤪 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 KANE2009 skrev (Akkurat nå): Når jeg ser hvordan ting går for seg her i tråden så skjønner jeg at den regelen eksisterer 🤪 Det brukes mye likes i denne tråden 😆🤣 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Det brukes mye likes i denne tråden 😆🤣 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at det brukes mye likes i trådene, og brukere som ikke liker det bør heller holde seg unna de trådene enn å komme med negative kommentarer. Det er vår mening. 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at det brukes mye likes i trådene, og brukere som ikke liker det bør heller holde seg unna de trådene enn å komme med negative kommentarer. Det er vår mening. Det er jeg helt enig i 😀👍 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Det er jeg helt enig i 😀👍 Enig 😊👍 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Det er jeg helt enig i 😀👍 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Enig 😊👍 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 👨🦰👩🦰👍👍 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå