Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg måtte få meg litt søvn, så jeg sov bort kvelden og sitter nå her igjen Cassidy Tvillingene forstår at du har sovet bort aprilkvelden, og at du nå er lysvåken i aprilnatten.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april N-4K0 skrev (4 minutter siden): Jupp, sammen med dere Cassidy Tvillingene herjer her inne hele natten vi. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april N-4K0 skrev (17 minutter siden): Jeg måtte få meg litt søvn, så jeg sov bort kvelden og sitter nå her igjen Jeg har ikke sovet bort kvelden og kommer nok til å sovne om ikke altfor lenge, så da får du ta over overoppsynet med våre forumvenner 😁😜🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke sovet bort kvelden og kommer nok til å sovne om ikke altfor lenge, så da får du ta over overoppsynet med våre forumvenner 😁😜🐶🥰 Du har rett, for Cassidy Tvillingene er en Rampegutt og en Rampejente som må holdes litt i ørene. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Du har rett, for Cassidy Tvillingene er en Rampegutt og en Rampejente som må holdes litt i ørene. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke sovet bort kvelden og kommer nok til å sovne om ikke altfor lenge, så da får du ta over overoppsynet med våre forumvenner 😁😜🐶🥰 I shall do my best! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Du har rett, for Cassidy Tvillingene er en Rampegutt og en Rampejente som må holdes litt i ørene. Dere rampeunger skal holdes i ørene!! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april N-4K0 skrev (2 minutter siden): I shall do my best! Dere rampeunger skal holdes i ørene!! Det setter Cassidy Tvillingene pris på, for det trenger vi.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april N-4K0 skrev (3 minutter siden): I shall do my best! Dere rampeunger skal holdes i ørene!! Tusen❤️takk, jeg stoler på at du ordner opp og at saken er biff 😁😎👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, jeg stoler på at du ordner opp og at saken er biff 😁😎👍 Det satser Cassidy Tvillingene også på.👨🦰👩🦰👍👍😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Saken er biff, med dampet brokkoli og ovnsstekte poteter Mmm, nå fikk jeg jækla lyst på det 😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april N-4K0 skrev (5 minutter siden): Saken er biff, med dampet brokkoli og ovnsstekte poteter Mmm, nå fikk jeg jækla lyst på det 😋 Takk det er godt å høre 😆 Da håper jeg du får spise det snart! Da sier jeg god natta alle sammen, og ønsker dere en god natt videre 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Natta Tripp, måtte både du og din firbeinte sønn sove godt 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april N-4K0 skrev (8 minutter siden): Natta Tripp, måtte både du og din firbeinte sønn sove godt Tusen❤️takk 😊🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Liket ble blottlagt det var ett artig ord Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Har @Sviskepott gått helt i opplag ? 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Jeg har atter startet et gjensyn med The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. Fascinerende univers skapt av et stort, kreativt sinn. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april N-4K0 skrev (1 time siden): Saken er biff, med dampet brokkoli og ovnsstekte poteter Mmm, nå fikk jeg jækla lyst på det 😋 Cassidy Tvillingene fikk også lyst på det.😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Trippelure skrev (1 time siden): Takk det er godt å høre 😆 Da håper jeg du får spise det snart! Da sier jeg god natta alle sammen, og ønsker dere en god natt videre 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå