Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

God lørdag og helg :) 

Tusen❤️takk, har det litt stress og slit i dag pga valpen og skulle ønske det var bedre. Har vært på tur i skogen i over 3timer og skulle tro han hadde lagt igjen øra sine hjemme i dag. Han har omtrent ikke hørt på noe som helst, lite samarbeidsvillig og helt tullerusk. Det er pubertet og testosteroner, men akkurat nå har jeg nesten bare lyst til å slenge han langt utpå lopphavet, er så sliten og lei. Men det bedrer seg vel 😮‍💨🐶🥰 I går var han helt eksemplarisk 🙄 Jeg gleder meg til dette er over... om et år kanskje 😵‍💫🤣🤣🤣😔 

Håper du har en bedre og mindre styrete dag enn meg 😆🍀☘️🐶🥰

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Tusen❤️takk, har det litt stress og slit i dag pga valpen og skulle ønske det var bedre. Har vært på tur i skogen i over 3timer og skulle tro han hadde lagt igjen øra sine hjemme i dag. Han har omtrent ikke hørt på noe som helst, lite samarbeidsvillig og helt tullerusk. Det er pubertet og testosteroner, men akkurat nå har jeg nesten bare lyst til å slenge han langt utpå lopphavet, er så sliten og lei. Men det bedrer seg vel 😮‍💨🐶🥰 I går var han helt eksemplarisk 🙄 Jeg gleder meg til dette er over... om et år kanskje 😵‍💫🤣🤣🤣😔 

Huff da🥲

image.png.9c8fc74a1e13bcd5247a2de1e3a4838b.png

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en finlørdag.♥️♥️

God lørdag 😊😊☺️☺️

Trippelure skrev (2 timer siden):

God lørdag godtfolk, håpær alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️😁🐶🥰

Det har jeg og det håper jeg du og har 😊🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (17 minutter siden):

God lørdag 😊😊☺️☺️

Tusen❤️takk, går bedre nå. Stakk en tur på butikken så jeg fikk en halvtime for meg selv 😁🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 timer siden):

God lørdag godtfolk, håpær alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️😁🐶🥰

N-4K0 skrev (3 timer siden):

God lørdag og helg :) 

Entern skrev (1 time siden):

God lørdag 😊😊☺️☺️

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagskveld.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 timer siden):

🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...