Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Entern skrev (6 minutter siden): Jeg og 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Cassidy Tvillingene Megadigger denne gjengen vi.♥️♥️ Entern skrev (14 minutter siden): Jeg og Helt enig 🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Helt enig 🥳 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God lørdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Entern skrev (5 timer siden): God lørdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en finlørdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april God lørdag godtfolk, håpær alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): God lørdag og helg Tusen❤️takk, har det litt stress og slit i dag pga valpen og skulle ønske det var bedre. Har vært på tur i skogen i over 3timer og skulle tro han hadde lagt igjen øra sine hjemme i dag. Han har omtrent ikke hørt på noe som helst, lite samarbeidsvillig og helt tullerusk. Det er pubertet og testosteroner, men akkurat nå har jeg nesten bare lyst til å slenge han langt utpå lopphavet, er så sliten og lei. Men det bedrer seg vel 😮💨🐶🥰 I går var han helt eksemplarisk 🙄 Jeg gleder meg til dette er over... om et år kanskje 😵💫🤣🤣🤣😔 Håper du har en bedre og mindre styrete dag enn meg 😆🍀☘️🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk, har det litt stress og slit i dag pga valpen og skulle ønske det var bedre. Har vært på tur i skogen i over 3timer og skulle tro han hadde lagt igjen øra sine hjemme i dag. Han har omtrent ikke hørt på noe som helst, lite samarbeidsvillig og helt tullerusk. Det er pubertet og testosteroner, men akkurat nå har jeg nesten bare lyst til å slenge han langt utpå lopphavet, er så sliten og lei. Men det bedrer seg vel 😮💨🐶🥰 I går var han helt eksemplarisk 🙄 Jeg gleder meg til dette er over... om et år kanskje 😵💫🤣🤣🤣😔 Håper du har en bedre og mindre styrete dag enn meg 😆🍀☘️🐶🥰 Huff da🥲 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en finlørdag.♥️♥️ God lørdag 😊😊☺️☺️ Trippelure skrev (2 timer siden): God lørdag godtfolk, håpær alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️😁🐶🥰 Det har jeg og det håper jeg du og har 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Entern skrev (17 minutter siden): God lørdag 😊😊☺️☺️ Det har jeg og det håper jeg du og har 😊🐶🥰 Tusen❤️takk, går bedre nå. Stakk en tur på butikken så jeg fikk en halvtime for meg selv 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (3 timer siden): God lørdag godtfolk, håpær alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️😁🐶🥰 N-4K0 skrev (3 timer siden): God lørdag og helg Entern skrev (1 time siden): God lørdag 😊😊☺️☺️ Det har jeg og det håper jeg du og har 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (3 timer siden): Tusen❤️takk, har det litt stress og slit i dag pga valpen og skulle ønske det var bedre. Har vært på tur i skogen i over 3timer og skulle tro han hadde lagt igjen øra sine hjemme i dag. Han har omtrent ikke hørt på noe som helst, lite samarbeidsvillig og helt tullerusk. Det er pubertet og testosteroner, men akkurat nå har jeg nesten bare lyst til å slenge han langt utpå lopphavet, er så sliten og lei. Men det bedrer seg vel 😮💨🐶🥰 I går var han helt eksemplarisk 🙄 Jeg gleder meg til dette er over... om et år kanskje 😵💫🤣🤣🤣😔 Håper du har en bedre og mindre styrete dag enn meg 😆🍀☘️🐶🥰 🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Entern skrev (1 time siden): Huff da🥲 🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en finlørdagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finlørdagskveld og vi er glade for at dere har det samme.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finlørdagskveld og vi er glade for at dere har det samme.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (Akkurat nå): 💚💚🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april Jeg måtte få meg litt søvn, så jeg sov bort kvelden og sitter nå her igjen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå