N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Metallica liker jeg, selv om jeg ikke har hørt mer enn stort sett de mest kjente sangene 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (2 timer siden): Jeg har vært på Metallica konsert 2 ganger og den ene gangen var jeg backstage og hilste på de 🤩😎😁 De er skikkelig hyggelige og kule karer 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Dette er min metallica favoritt 🤘😎 Ut på tur, aldri sur 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (10 minutter siden): Dette er min metallica favoritt 🤘😎 Ut på tur, aldri sur 😁 Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra Metallica sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra Metallica sang.♥️♥️ Det er den beste og det er min låt 😁😎🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Det er den beste og det er min låt 😁😎🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at Metallica har mange bra låter vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Metallica har mange bra låter vi.♥️♥️ Ja de har kjempemange bra låter. Men akkurat denne er den beste for meg, fordi teksten passer godt til meg 😎😁 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Jeg liker Enter Sandman, Wherever I May Roam, Nothing Else Matters, Harvester of Sorrow og Whiskey in the Jar er ganske kul Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja de har kjempemange bra låter. Men akkurat denne er den beste for meg, fordi teksten passer godt til meg 😎😁 Cassidy Tvillingene forstår, vi synes at Metallica har så mange bra sanger, at vi ikke klarer å velge noen favoritt.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg liker Enter Sandman, Wherever I May Roam, Nothing Else Matters, Harvester of Sorrow og Whiskey in the Jar er ganske kul Cassidy Tvillingene synes at Nothing Else Matter har ødelagt litt for Hardrockstatusen til Metallica, men det er en bra sang.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april (endret) Pssh, hvis jeg liker et band, så driter jeg i hva andre måtte mene, status eller whatsoever. Dessuten, med såpass mange album og låter som Metallica har laget, hva gjør det at de har EN sang som ikke passer inn i hard rock-boksen? Jeg gir i hvertfall F Endret 11. april av N-4K0 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april N-4K0 skrev (2 minutter siden): Pssh, hvis jeg liker et band, så driter jeg i hva andre måtte mene, status eller whatsoever. Dessuten, med såpass mange album og låter som Metallica har laget, hva gjør det at de har EN sang som ikke passer inn i hard rock-boksen? Jeg gir i hvertfall F 🤘😎👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april N-4K0 skrev (3 minutter siden): Pssh, hvis jeg liker et band, så driter jeg i hva andre måtte mene, status eller whatsoever. Dessuten, med såpass mange album og låter som Metallica har laget, hva gjør det at de har EN sang som ikke passer inn i hard rock-boksen? Jeg gir i hvertfall F Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤘😎👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Fikk nettopp en morsom tanke - hva hadde dere sagt hvis Metallica plutselig ga ut en ny låt i en fullstendig uventet sjanger, f.eks. disco eller EDM? 😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april N-4K0 skrev (4 minutter siden): Fikk nettopp en morsom tanke - hva hadde dere sagt hvis Metallica plutselig ga ut en ny låt i en fullstendig uventet sjanger, f.eks. disco eller EDM? 😂 Cassidy Tvillingene gjetter at vi hadde blitt så forskrekket begge to, at vi ikke hadde klart å si noen ting om den saken der og da.🤣🤣 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april DET hadde blitt skikkelig ".... wtf??" 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april N-4K0 skrev (3 minutter siden): DET hadde blitt skikkelig ".... wtf??" Ja og Cassidy Tvillingene synes at det hadde vært episk, hvis kjente visesangere hadde gitt ut en pønk rock plate.🤣🤣 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Det hadde vært mer episk hvis Metallica ga ut en sang som var skikkelig death metal Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Det hadde vært mer episk hvis Metallica ga ut en sang som var skikkelig death metal Jepp, det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Eller black metal, trenger jo ikke å gå helt til death metal, men det hadde vært kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå