Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Entern skrev (Akkurat nå): Godt å høre 😊😊☺️☺️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Entern skrev (2 minutter siden): Hei hei alle sammen 😀😀😀😀😀 Hei hei Entern, håper du har en fin kveld 🍀☘️😃🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene var veganere i to år faktisk fra vi var 14-16 år, men vi fikk så mye mangle av proteiner og forskjellige ting i kroppene våre at vi nesten ble syke. Så vi måtte bare begynne å spise kjøtt igjen.😊😊 Jeg prøvde å være veganer i tenårene, men det var ikke noe for meg 🤣 Jeg elsker ost og honning og ull og skinnsko/hansker. Og hadde noen veganervenner på den tiden, men det var litt spesielle folk som alltid skulle overtale folk til å bli veganere. Jeg syns ikke noe om sånt, jeg syns folk skal få spise det de vil uten at andre skal prøve å gi de dårlig samvittighet for det. Men jeg er tilhenger av at folk vet hva de spiser. Ja, det er viktig å passe på at man får i seg den næringen man trenger 😊👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Entern skrev (4 minutter siden): Hei gode venner 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ jeg er forkjølt men har det ellers bra 😊 håper dere har det bra 😊😊 God bedring, håper du blir fort frisk 🍀☘️😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Hei hei Entern, håper du har en fin kveld 🍀☘️😃🐶🥰 Jeg prøvde å være veganer i tenårene, men det var ikke noe for meg 🤣 Jeg elsker ost og honning og ull og skinnsko/hansker. Og hadde noen veganervenner på den tiden, men det var litt spesielle folk som alltid skulle overtale folk til å bli veganere. Jeg syns ikke noe om sånt, jeg syns folk skal få spise det de vil uten at andre skal prøve å gi de dårlig samvittighet for det. Men jeg er tilhenger av at folk vet hva de spiser. Ja, det er viktig å passe på at man får i seg den næringen man trenger 😊👍 Bestekompisen min er veganer, og har vært det i 20+ år men er ikke helt ordentlig veganer lenger siden han fant ut at han ble helt nødt til å spise fisk innimellom av helse årsaker 😅 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (1 minutt siden): God bedring, håper du blir fort frisk 🍀☘️😊🐶🥰 Takk😀😀 Hvordan har valpen det i dag?🥰🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Hei hei Entern, håper du har en fin kveld 🍀☘️😃🐶🥰 Jeg prøvde å være veganer i tenårene, men det var ikke noe for meg 🤣 Jeg elsker ost og honning og ull og skinnsko/hansker. Og hadde noen veganervenner på den tiden, men det var litt spesielle folk som alltid skulle overtale folk til å bli veganere. Jeg syns ikke noe om sånt, jeg syns folk skal få spise det de vil uten at andre skal prøve å gi de dårlig samvittighet for det. Men jeg er tilhenger av at folk vet hva de spiser. Ja, det er viktig å passe på at man får i seg den næringen man trenger 😊👍 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, vi elsker også ost og honning.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, vi elsker også ost og honning.🥰🥰 Jeg og 😊😊👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Entern skrev (Akkurat nå): Jeg og 😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene har aldri likt brunost, vi vet ikke hvorfor. Vi liker bare ikke smaken.🟫🟫👎👎 Men vi elsker hvit geitost.⬜⬜👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Entern skrev (Akkurat nå): Bestekompisen min er veganer, og har vært det i 20+ år men er ikke helt ordentlig veganer lenger siden han fant ut at han ble helt nødt til å spise fisk innimellom av helse årsaker 😅 Ja, jeg tror ikke det er sunt å være veganer. Det er heller ikke særlig miljøvennlig å bruke fleece istedetfor ull osv. Og så er min erfaring at de fleste skal misjonere og det er noe jeg virkelig ikke liker. Men jeg jobbet på en vegankafé i et års tid. Men klarte ikke å være veganer selv i mer enn 2mnd 😅 Savnet etter ost og honning ble for stort 😋🐶🥰 Entern skrev (2 minutter siden): Takk😀😀 Hvordan har valpen det i dag?🥰🐶 Han har gått lang tur og fått seg et ufrivillig bad, og hatt det veldig fint 🤣🤣🤣🐶🥰 Skrev om det i tråden til Maskinfører 😁 Og så fikk han litt "juling" av en boxer-hann som var større enn valpen. Men det hadde han bare godt av for han er litt vel tøff i trynet noen ganger 😅 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, vi elsker også ost og honning.🥰🥰 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg og 😊😊👍👍 Enighetsgjengen 🥳 Og så elsker jeg egg da, glemte å si det 😁 Og kaker! Og mange kaker blir ikke det samme uten egg. Og så elsker jeg meierismør og kumelk også 😋😆🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg tror ikke det er sunt å være veganer. Det er heller ikke særlig miljøvennlig å bruke fleece istedetfor ull osv. Og så er min erfaring at de fleste skal misjonere og det er noe jeg virkelig ikke liker. Men jeg jobbet på en vegankafé i et års tid. Men klarte ikke å være veganer selv i mer enn 2mnd 😅 Savnet etter ost og honning ble for stort 😋🐶🥰 Han har gått lang tur og fått seg et ufrivillig bad, og hatt det veldig fint 🤣🤣🤣🐶🥰 Skrev om det i tråden til Maskinfører 😁 Og så fikk han litt "juling" av en boxer-hann som var større enn valpen. Men det hadde han bare godt av for han er litt vel tøff i trynet noen ganger 😅 Cassidy Tvillingene mener at det er helt greit at de som vil være veganere eller vegetarianere kan få lov til å være det, men ingen av de delene passer for oss.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen 🥳 Og så elsker jeg egg da, glemte å si det 😁 Og kaker! Og mange kaker blir ikke det samme uten egg. Og så elsker jeg meierismør og kumelk også 😋😆🐶🥰 Cassidy Tvillingene elsker det også, men vi liker veldig godt hvit geitost og geitemelk også.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (17 minutter siden): Hei hei Entern, håper du har en fin kveld 🍀☘️😃🐶🥰 Jeg prøvde å være veganer i tenårene, men det var ikke noe for meg 🤣 Jeg elsker ost og honning og ull og skinnsko/hansker. Og hadde noen veganervenner på den tiden, men det var litt spesielle folk som alltid skulle overtale folk til å bli veganere. Jeg syns ikke noe om sånt, jeg syns folk skal få spise det de vil uten at andre skal prøve å gi de dårlig samvittighet for det. Men jeg er tilhenger av at folk vet hva de spiser. Ja, det er viktig å passe på at man får i seg den næringen man trenger 😊👍 YEAH enig der 👍👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at du poster herlig musikk her inne nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april (endret) Endret 11. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (16 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Trippelure skrev (25 minutter siden): Ja, jeg tror ikke det er sunt å være veganer. Det er heller ikke særlig miljøvennlig å bruke fleece istedetfor ull osv. Og så er min erfaring at de fleste skal misjonere og det er noe jeg virkelig ikke liker. Men jeg jobbet på en vegankafé i et års tid. Men klarte ikke å være veganer selv i mer enn 2mnd 😅 Savnet etter ost og honning ble for stort 😋🐶🥰 Han har gått lang tur og fått seg et ufrivillig bad, og hatt det veldig fint 🤣🤣🤣🐶🥰 Skrev om det i tråden til Maskinfører 😁 Og så fikk han litt "juling" av en boxer-hann som var større enn valpen. Men det hadde han bare godt av for han er litt vel tøff i trynet noen ganger 😅 Høres ut som om han har hatt en stort sett fin og spennende og lærerik dag 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): MR SPEED skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er flott musikk.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå