Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (7 timer siden): Bilder av lampe MR SPEED skrev (50 minutter siden): Vert dum gikk på det lureri pokker idiot meg snøft blir sint tullinger 😡😡😡😡😡 ADVARER PÅ DEN JUKS IKKE GÅ PÅ DET Friday Megastore Ikke gå inn der å kjøpe er faen meg fruugo helvete møkka side 😡😡😡😡😡😡😡😡 N-4K0 skrev (1 time siden): God onsdag i denne tråden også Entern skrev (2 timer siden): God onsdag 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finonsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finonsdagskveld.♥️♥️ Tusen takk😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Entern skrev (8 minutter siden): Tusen takk😊😊☺️☺️ det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har det veldig fint i dag begge to, og vi håper at du har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Jeg skal snart slenge inn noen bilder fra siste Legobygget, det har gått en stund siden jeg gjorde det ferdig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (19 minutter siden): Jeg skal snart slenge inn noen bilder fra siste Legobygget, det har gått en stund siden jeg gjorde det ferdig Cassidy Tvillingene gleder oss til å se bildene.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det veldig fint i dag begge to, og vi håper at du har det samme.♥️♥️ Tusen takk 😊😊☺️☺️ jeg er litt forkjølt men ellers ok 🤧😊 glad dere har det bra😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (20 minutter siden): Jeg skal snart slenge inn noen bilder fra siste Legobygget, det har gått en stund siden jeg gjorde det ferdig 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Entern skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene megadigger den figuren der.♥️♥️ Entern skrev (7 minutter siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ jeg er litt forkjølt men ellers ok 🤧😊 glad dere har det bra😊😊☺️☺️ Det er kjipt å være forkjølet, Cassidy Tvillingene håper at du får i deg noe varm te eller varmsuppe, og vi ønsker deg Godbedring.🍵🍵🥣🥣♨️♨️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene megadigger den figuren der.♥️♥️ Det er kjipt å være forkjølet, Cassidy Tvillingene håper at du får i deg noe varm te eller varmsuppe, og vi ønsker deg Godbedring.🍵🍵🥣🥣♨️♨️♥️♥️ Tusen takk for gode ønsker 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Entern skrev (4 minutter siden): Tusen takk for gode ønsker 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner, og vi digger den figuren der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner, og vi digger den figuren der.♥️♥️ 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Forkjølelse er irriterende greier, håper det gir seg snart @Entern 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Forkjølelse er irriterende greier, håper det gir seg snart @Entern Tusen takk 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Entern skrev (19 minutter siden): 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ ♥️♥️ Entern skrev (13 minutter siden): Tusen takk 😊👍 ♥️♥️ N-4K0 skrev (15 minutter siden): Forkjølelse er irriterende greier, håper det gir seg snart @Entern Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Spilte litt Minecraft igjen og slenger inn et par bilder av morsom terrenggenerasjon Den i åssida fant jeg i romjula, den i isen fant jeg når jeg spilte tidligere. Fenomenet oppstår når spillet prøver å generere en struktur på samme sted som en terrengformasjon - i dette tilfellet har "world seed"et, koden som bestemmer hvordan en verden blir seende ut, prøvd å generere et skipsvrak på et gitt sted, men terrenggenerasjonen har prioritet, noe som av og til fører til skipsvrak som blir litt malplassert 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april N-4K0 skrev (2 minutter siden): Spilte litt Minecraft igjen og slenger inn et par bilder av morsom terrenggenerasjon Den i åssida fant jeg i romjula, den i isen fant jeg når jeg spilte tidligere. Fenomenet oppstår når spillet prøver å generere en struktur på samme sted som en terrengformasjon - i dette tilfellet har "world seed"et, koden som bestemmer hvordan en verden blir seende ut, prøvd å generere et skipsvrak på et gitt sted, men terrenggenerasjonen har prioritet, noe som av og til fører til skipsvrak som blir litt malplassert Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰 God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Entern skrev (3 timer siden): God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en fintorsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå