Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2023 Sviskepott skrev (10 minutter siden): Takk. Vurderte å gå ut en tur, men det er for kaldt, d.v.s. jeg er for pysete og trøtt. 💤 Cassidy Tvillingene gjetter at du har kost deg med god mat i dag vi.😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Sviskepott skrev (14 timer siden): Takk. Vurderte å gå ut en tur, men det er for kaldt, d.v.s. jeg er for pysete og trøtt. 💤 Fattern dro meg ut på tur i går, gikk helt fint faktisk 😊 men er kaldt 🥶 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (4 timer siden): Fattern dro meg ut på tur i går, gikk helt fint faktisk 😊 men er kaldt 🥶 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at dere koste dere på tur selv om det var kaldt.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at dere koste dere på tur selv om det var kaldt.🥰🥰 Takk 😊😊☺️☺️ Fattern gikk på skitur i dag selv om det var -20 grader oppe i skogen 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 Men han hadde en fin tur likevel 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (11 minutter siden): Takk 😊😊☺️☺️ Fattern gikk på skitur i dag selv om det var -20 grader oppe i skogen 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶 Men han hadde en fin tur likevel 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Vi har brukt opp likes kvoten vår i dag. 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Vi har brukt opp likes kvoten vår i dag. YEAH 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 (endret) MR SPEED skrev (3 timer siden): YEAH Cassidy Tvillingene er ivrige til å bruke likes, så derfor går vi tom.😉😉 Endret 26. desember 2023 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er ivrige til å bruke likes, så derfor går vi tom.😉😉 Spar på det nå neste så skal jeg lekke dere 2 i dag 😜🤪😝😃❤️👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (8 minutter siden): Spar på det nå neste så skal jeg lekke dere 2 i dag 😜🤪😝😃❤️👍 Cassidy Tvillingene skal prøve å spare på likes, men vi tror neppe at vi klarer det.😉😉 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ferdig med å være CC for nå 😜😜😜👍👍😃😜😍😀🥲🥴🥲 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Ferdig med å være CC for nå 😜😜😜👍👍😃😜😍😀🥲🥴🥲 Cassidy Tvillingene kommer sterkere tilbake med likes, vær du trygg @MR SPEED😉😉 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer sterkere tilbake med likes, vær du trygg @MR SPEED😉😉 Da skriker jeg HELP😜🤪😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (15 minutter siden): Da skriker jeg HELP😜🤪😝 Da fyrer du Cassidy Tvillingene ennå mer opp.😉😉 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Nå har visst jeg og brukt opp dagens likes 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Nå har visst jeg og brukt opp dagens likes Cassidy Tvillingene vet at mange er uenige med oss i dette her: Men vi synes at den regelen med antall likes per dag, er en idiotisk regel. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Brukt opp kota mi å lekke CC I DAG de som fikk mest er ONE å CC da å andre her ❤️❤️👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Brukt opp kota mi å lekke CC I DAG de som fikk mest er ONE å CC da å andre her ❤️❤️👍👍 Cassidy Tvillingene vurderer å bruke mindre likes sånn at vi ikke går tom, vi tenker å bare gi likes i sangtråden og på bilder og på videoer her i trådene. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene vurderer å bruke mindre likes sånn at vi ikke går tom, vi tenker å bare gi likes i sangtråden og på bilder og på videoer her i trådene. Ikke gi alle gi meg fri for alltid for liks ❤️ Spoiler Tullet bare gi meg liks har nesten blitt vant til det gir nesten f reagere nå sint 1% før da BANG 110% da nå hæææææ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Ikke gi alle gi meg fri for alltid for liks ❤️ Skjul innhold Tullet bare gi meg liks har nesten blitt vant til det gir nesten f reagere nå sint 1% før da BANG 110% da nå hæææææ Cassidy Tvillingene må bare gi likes på de flotte Legobildene som du poster, og på de bra videoene som du poster her.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at mange er uenige med oss i dette her: Men vi synes at den regelen med antall likes per dag, er en idiotisk regel. Det synes jeg og 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå