Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker også å høre at våre venner har det bra.♥️♥️ Det gjør jeg og 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg og 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er glade for å ha deg her på Diskusjon, for vi synes at dette er det beste forumet.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Cassidy Tvillingene vil ikke ha sånn trolling og spamming med lenker til sånne ekle sider her inne i denne hyggelige og koselige tråden her. Alle som legger ut sånt her de rapporterer vi. Og så blir disse brukerne ført opp på ignoreringslisten vår. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil ikke ha sånn trolling og spamming med lenker til sånne ekle sider her inne i denne hyggelige og koselige tråden her. Alle som legger ut sånt her de rapporterer vi. Og så blir disse brukerne ført opp på ignoreringslisten vår. Helt enig Nå er det dobbeltrapportert Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig Nå er det dobbeltrapportert Cassidy Tvillingene liker å høre det, for sånt svineri vil vi ha vekk her ifra. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig Nå er det dobbeltrapportert Excuse me, I believe it's triple 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april N-4K0 skrev (Akkurat nå): Excuse me, I believe it's triple Cassidy Tvillingene rapporterte dette samme både på fredag, lørdag og søndag. Vi lurer på om det er samme person som har tre brukere her inne??🤔🤔 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april N-4K0 skrev (4 minutter siden): Excuse me, I believe it's triple Nice😎👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene rapporterte dette samme både på fredag, lørdag og søndag. Vi lurer på om det er samme person som har tre brukere her inne??🤔🤔 Alle brukerne var helt nyopprettede bare et par minutter før de linkene ble postet, jeg gikk inn på profilene og sjekket. Jeg rapporterte de i går, det var i flere tråder enn bare pratetrådene 🤔 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (7 minutter siden): Nice😎👍 Alle brukerne var helt nyopprettede bare et par minutter før de linkene ble postet, jeg gikk inn på profilene og sjekket. Jeg rapporterte de i går, det var i flere tråder enn bare pratetrådene 🤔 Cassidy Tvillingene har møtt på en del sånne brukere her inne disse årene vi har vært medlemmer her, vi tror at dette er personer som oppretter brukere bare for å trolle og spamme i så mange tråder som mulig, og så forsvinner de her ifra igjen. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har møtt på en del sånne brukere her inne disse årene vi har vært medlemmer her, vi tror at dette er personer som oppretter brukere bare for å trolle og spamme i så mange tråder som mulig, og så forsvinner de her ifra igjen. De siste dagene har de bare postet i 3-5 tråder, det så jeg da jeg gikk inn på profilene deres. Håper de gir seg med sånt tull 😠 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (1 minutt siden): De siste dagene har de bare postet i 3-5 tråder, det så jeg da jeg gikk inn på profilene deres. Håper de gir seg med sånt tull 😠 Det håper Cassidy Tvillingene også, vi rapporterer de og så kommer de på listen vår over ignorerte brukere. Hvis de holder på med sånt tull.☹️☹️👎👎 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det håper Cassidy Tvillingene også, vi rapporterer de og så kommer de på listen vår over ignorerte brukere. Hvis de holder på med sånt tull.☹️☹️👎👎 Det er bra 😉👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (4 minutter siden): Det er bra 😉👍 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰 God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Entern skrev (4 minutter siden): God mandagsmorgen 😊😊☺️☺️ Tusen Takk. Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.😊😊🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (27 minutter siden): Tusen Takk. Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin dag på jobb.😊😊🥰🥰 Tusen takk, håper dere også får en finfin dag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april hei hei nytt spill kom 75 prosent på Arizona Sunshine 2 Trude ikke det d 👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå