N-4K0 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april God søndag jeg var på besøk hos faren min på fredagskvelden og han kommer sannsynligvis en tur hit i ettermiddag 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 Entern skrev (2 timer siden): God søndagsmorgen 😊😊😊 Tusen❤️takk 😊 God søndag til dere 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): God søndag jeg var på besøk hos faren min på fredagskvelden og han kommer sannsynligvis en tur hit i ettermiddag Tusen❤️takk og god søndag tilbake til deg 😃 Det hørtes koselig ut! Håper han kommer og at dere får det hyggelig sammen 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Takk for det det blir som regel prat om forskjellige ting, bl.a. hva som kommer på kino, for jeg har jevnlig gått på kino med en kompis i flere år og begynte etterhvert å spørre pappa om han ville være med og han er med på de fleste filmene. Ellers pleier jeg å vise ham hva jeg driver med i Minecraft noe som minner meg på at jeg har et par ametystgeodebilder til deg 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april (endret) N-4K0 skrev (58 minutter siden): Takk for det det blir som regel prat om forskjellige ting, bl.a. hva som kommer på kino, for jeg har jevnlig gått på kino med en kompis i flere år og begynte etterhvert å spørre pappa om han ville være med og han er med på de fleste filmene. Ellers pleier jeg å vise ham hva jeg driver med i Minecraft noe som minner meg på at jeg har et par ametystgeodebilder til deg 😃🤩😍🐶🥰 Hurra 🥳 De var enda finere enn den første du viste meg! Tusen❤️takk 🤩🐶🥰 Så koselig at dere går på kino sammen! Jeg går skjeldent på kino selvom det er mange filmer jeg kunne tenke meg å se. Blir så irritert på at folk bråker, og spesiellt at de trykker på mobilen sin og lyser opp 🤨 Men det største problemet mitt er at jeg blir så trøtt av å være i kinosal, jeg har flere ganger sovnet 😬🤣🤣🤣 Endret 7. april av Trippelure 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (12 minutter siden): 😃🤩😍🐶🥰 Hurra 🥳 De var enda finere enn den første du viste meg! Tusen❤️takk 🤩🐶🥰 Så koselig at dere går på kino sammen! Jeg går skjeldent på kino selvom det er mange filmer jeg kunne tenke meg å se. Blir så irritert på at folk bråker, og spesiellt at de trykker på mobilen sin og lyser opp 🤨 Men det største problemet mitt er at jeg blir så trøtt av å være i kinosal, jeg har flere ganger sovnet 😬🤣🤣🤣 Disse bildene tok jeg selv av en tilfeldig geode jeg fant, og ja, det blir egentlig alltid bedre siden man kan velge hva slags vinkler man vil vise Hehe, å sovne i en kinosal, bil, buss e.l. er noe jeg ikke klarer, jeg må ligge på noe behagelig og ha det helt mørkt for å klare å sovne. Og den lokale kinoen har ikke gode nok seter heller, men det er egentlig en sal i rådhuset som brukes til kommunestyremøter og som også tjener som kinosal. Heldigvis er det sjelden det forekommer bråk og mobilbruk o.l. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) det her Lego moc er bare for moro 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (10 timer siden): God søndagsmorgen 😊😊😊 Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april MR SPEED skrev (1 time siden): @Trippelure @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) det her Lego moc er bare for moro Cassidy Tvillingene synes at dette er flotte Legobilder.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april N-4K0 skrev (7 timer siden): Takk for det det blir som regel prat om forskjellige ting, bl.a. hva som kommer på kino, for jeg har jevnlig gått på kino med en kompis i flere år og begynte etterhvert å spørre pappa om han ville være med og han er med på de fleste filmene. Ellers pleier jeg å vise ham hva jeg driver med i Minecraft noe som minner meg på at jeg har et par ametystgeodebilder til deg ♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at det er kule bilder.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april N-4K0 skrev (7 timer siden): God søndag jeg var på besøk hos faren min på fredagskvelden og han kommer sannsynligvis en tur hit i ettermiddag Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk 😊 God søndag til dere 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finsøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at dere har en finsøndagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har en fin søndagskveld, og koser dere med snop, snacks og brus 😉🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har en fin søndagskveld, og koser dere med snop, snacks og brus 😉🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene koser oss masse i kveld, vi er glade for å høre at dere har det fint. Og vi håper at dere også koser dere i kveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Trippelure skrev (9 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har en fin søndagskveld, og koser dere med snop, snacks og brus 😉🍀☘️💚💚🐶🥰 Den beste typen SSB - snop, snacks og brus 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april N-4K0 skrev (8 minutter siden): Den beste typen SSB - snop, snacks og brus Cassidy Tvillingene er helt enige. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du har en finsøndagskveld.♥️♥️ Tusen takk det har jeg og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (46 minutter siden): Tusen takk det har jeg og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du har en finsøndagskveld.♥️♥️ Vi har også en finkveld, vi var litt slitne før i dag, men vi har fått sovet lenge i dag så nå er vi uthvilte begge to.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du har en finsøndagskveld.♥️♥️ Vi har også en finkveld, vi var litt slitne før i dag, men vi har fått sovet lenge i dag så nå er vi uthvilte begge to.😊😊 Godt å høre 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april Entern skrev (15 minutter siden): Godt å høre 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker også å høre at våre venner har det bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå