Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk💚💚🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april @Trippelure du får gjøre som MR SPEED STØVSUGE ps mener ikke meg da no no no no Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (9 minutter siden): @Trippelure du får gjøre som MR SPEED STØVSUGE ps mener ikke meg da no no no no Cassidy Tvillingene skal støvsuge sener i dag på lørdag. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (23 minutter siden): @Trippelure du får gjøre som MR SPEED STØVSUGE ps mener ikke meg da no no no no Blæh, gidder ikke det nå ass 😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (10 minutter siden): Blæh, gidder ikke det nå ass 😎 Cassidy Tvillingene gidder heller ikke å støvsuge nå i natt.😉😉 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gidder heller ikke å støvsuge nå i natt.😉😉 Det er godt å høre Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (11 minutter siden): Blæh, gidder ikke det nå ass 😎 Nei sa ikke du skulle gjøre jobben en sånn som i bilde gjør da jobben jeg har robotstøsuger da 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei sa ikke du skulle gjøre jobben en sånn som i bilde gjør da jobben jeg har robotstøsuger da Joa, men jeg har hund, dvs en valp... Så tror ikke det er noe lurt å kombinere det med en robotstøvsuger 😬 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Det er godt å høre Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (3 minutter siden): Nei sa ikke du skulle gjøre jobben en sånn som i bilde gjør da jobben jeg har robotstøsuger da Cassidy Tvillingene synes at den robotstøvsugeren er skikkelig kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Joa, men jeg har hund, dvs en valp... Så tror ikke det er noe lurt å kombinere det med en robotstøvsuger 😬 Hvis robotstøvsugeren kommer borti beine snur den å kjører vekk fra ME da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Cassidy Tvillingene synes at robotstøvsugeren er kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Hvis robotstøvsugeren kommer borti beine snur den å kjører vekk fra ME da 😂 Ja, det er nok ikke der problemet ligger. Tror valpen ville ha sett på den som en leke og destruert den ganske kjapt. Og hva om de er alene hjemme, valpen driter og støvsugeren støvsuger...? Nei jeg skal nok støvsuge selv en god stund til 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at robotstøvsugeren er kul.😎😎🥰🥰 Ja det er jeg enig i 🥳 men den er nok ikke noe for meg akkurat nå 🤣🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (2 minutter siden): 😂 Ja, det er nok ikke der problemet ligger. Tror valpen ville ha sett på den som en leke og destruert den ganske kjapt. Og hva om de er alene hjemme, valpen driter og støvsugeren støvsuger...? Nei jeg skal nok støvsuge selv en god stund til 😁🐶🥰 Er det dyre plagieri sette hunden inn et annet rom da robot støvsuger lurte bare Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er det dyre plagieri sette hunden inn et annet rom da robot støvsuger lurte bare Nei, men tror han ville ha blitt litt fornærmet av å ikke få lov til å leke med den. Valper leker og gnager på absolutt alt som er spennende. Og ting som beveger seg er VELDIG spennende for en valp 🤣🤣🤣🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Trippelure skrev (9 minutter siden): Ja det er jeg enig i 🥳 men den er nok ikke noe for meg akkurat nå 🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene har det også sånn, når det kommer til robotstøvsugeren.😊😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det også sånn, når det kommer til robotstøvsugeren.😊😊 Att dere skal sette tenna i MR SPEED da risiker jeg roboten sier skal vi gifte Oss CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) robot støvsugeren snakker da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Att dere skal sette tenna i MR SPEED da risiker jeg roboten sier skal vi gifte Oss CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) robot støvsugeren snakker da Cassidy Tvillingene forstår, har han en kul stemme??😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. april Rapporter Del Skrevet 5. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår, har han en kul stemme??😉😉🥰🥰 Skal filme ikke nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå