Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃 Det samme ønskrs dere og vi håper dere koser dere og har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene har det bra, vi forsov oss i kveld. Vi sov til klokken 21.00.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har det bra, vi forsov oss i kveld. Vi sov til klokken 21.00.😉😉🥰🥰 Det er godt å høre at dere har det bra! Da er dere sikkert våkne hele natten uten å duppe av 😉🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Det er godt å høre at dere har det bra! Da er dere sikkert våkne hele natten uten å duppe av 😉🐶🥰 Cassidy Tvillingene tror nok at vi kommer til å duppe av litt i natt også begge to.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror nok at vi kommer til å duppe av litt i natt også begge to.😉😉🥰🥰 Jeg sitter og holder på å duppe av nå... 🤤 Men jeg var tidlig oppe i dag, har farta rundt på møte og handlet og gått to lange turer i snøen med valpen. Og tilslutt så spiste jeg nettopp alt for masse mac'n'cheese 😋 Så plutselig har jeg sovnet på sofaen og forsvunnet inn i drømmeland 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg sitter og holder på å duppe av nå... 🤤 Men jeg var tidlig oppe i dag, har farta rundt på møte og handlet og gått to lange turer i snøen med valpen. Og tilslutt så spiste jeg nettopp alt for masse mac'n'cheese 😋 Så plutselig har jeg sovnet på sofaen og forsvunnet inn i drømmeland 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene vet at man blir døsig av mye mac`n`cheese, og da kan det hende at du tar tidlig kveld i kveld da??😉😉🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at man blir døsig av mye mac`n`cheese, og da kan det hende at du tar tidlig kveld i kveld da??😉😉🥰🥰 Ja jeg duppet av litt nå 😅 Men valpen sov masse i dag så nå er han våken og vil leke 🤣🤣🤣🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja jeg duppet av litt nå 😅 Men valpen sov masse i dag så nå er han våken og vil leke 🤣🤣🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene regner med at du må leke med han nå.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene regner med at du må leke med han nå.♥️♥️ Ja, vi får bråke litt med ballen nå før kl blir 23 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja, vi får bråke litt med ballen nå før kl blir 23 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene gjetter at han koser seg skikkelig nå.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at han koser seg skikkelig nå.♥️♥️ Ja nå er han utslitt av å ha løpt etter ballen, så nå skal han gnage litt på beinet sitt 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja nå er han utslitt av å ha løpt etter ballen, så nå skal han gnage litt på beinet sitt 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig koselig ut.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig koselig ut.♥️♥️ Ja det er veldig koselig 😊 Han har også blitt ganske kosete i det siste og det syns jeg er veldig koselig. Han blir nok ikke en superkosegutt hele tiden, han er altfor selvstendig og litt sær. Men det er koselig at han kommer bare for å få kos og virkelig liker det 😍🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (6 minutter siden): Ja nå er han utslitt av å ha løpt etter ballen, så nå skal han gnage litt på beinet sitt 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): 🐶🐶♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Ja det er veldig koselig 😊 Han har også blitt ganske kosete i det siste og det syns jeg er veldig koselig. Han blir nok ikke en superkosegutt hele tiden, han er altfor selvstendig og litt sær. Men det er koselig at han kommer bare for å få kos og virkelig liker det 😍🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig søtt og koselig ut vi.🐶🐶🥰🥰♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig søtt og koselig ut vi.🐶🐶🥰🥰♥️♥️ Søte dere var nå da ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (7 minutter siden): Søte dere var nå da ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene har blitt glade i @Trippelure og valpen vet du.🥰🥰🐶🐶♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): 😃🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres veldig søtt og koselig ut vi.🐶🐶🥰🥰♥️♥️ Ja det er veldig koselig, nå har vi nettopp kost masse 😃🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (2 minutter siden): 😃🐶🥰 Ja det er veldig koselig, nå har vi nettopp kost masse 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at dere har hverandre.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (54 minutter siden): 😃🐶🥰 Ja det er veldig koselig, nå har vi nettopp kost masse 😃🐶🥰 Kose kose Kose kose Kose kose Kose kose Kose kose Kose kose Kose kose Kose kose kose dukka mi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå