Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (2 timer siden): De er sterke namn namn spist opp en pose nå de nøttene ❤️❤️ Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk 😃 God tirsdag til dere alle 🍀☘️🐶🥰 Nei jeg har ikke smakt den @MR SPEED, men jeg liker cashewnøtter da 😁 N-4K0 skrev (6 timer siden): God tirsdag og overstått påske Entern skrev (8 timer siden): Tusen takk 😊😊☺️☺️ drar på toget nå ganske straks, håper dere har en fin dag så snakkes vi i kveld 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdag.♥️♥️ Takk det samme 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Trippelure skrev (8 timer siden): Tusen❤️takk 😃 God tirsdag til dere alle 🍀☘️🐶🥰 Nei jeg har ikke smakt den @MR SPEED, men jeg liker cashewnøtter da 😁 God tirsdag til deg og valpen og 😊🐶🧡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Entern skrev (2 minutter siden): Takk det samme 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april 2 pakker kommet Lego deler i dag Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (5 minutter siden): 2 pakker kommet Lego deler i dag Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Entern skrev (1 time siden): God tirsdag til deg og valpen og 😊🐶🧡 Tusen❤️takk 😊 Vi håper du og alle i tråden her har en fin kveld 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper dere også har det fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): ❤️❤️❤️❤️ Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper dere også har det fint 🍀☘️💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere har en finkveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Vi håper du og alle i tråden her har en fin kveld 🍀☘️🐶🥰 Takk😊koser meg med masse moro på tv 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Entern skrev (2 minutter siden): Takk😊koser meg med masse moro på tv 😊 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du koser deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du koser deg.♥️♥️ 😊😊☺️☺️💚💚🍀🍀☘️☘️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Entern skrev (Akkurat nå): 😊😊☺️☺️💚💚🍀🍀☘️☘️ 💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Tenker på cc nå hva da vet ikke jo det som skriver her tenkte @Entern @Maskinfører oxo han er flink 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Tenker på cc nå hva da vet ikke jo det som skriver her tenkte @Entern @Maskinfører oxo han er flink Cassidy Tvillingene tenker mye på deg også.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Tenker på cc nå hva da vet ikke jo det som skriver her tenkte @Entern @Maskinfører oxo han er flink Tusen takk ja jeg er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk ja jeg er det ❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes også at du er flink.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Trippelure skrev (22 timer siden): Det er bra å høre 😊 Det går bra her hos oss også. Var fint med en solskinnsdag på slutten av påsken 🌞😊😻😻🐶🥰 Ja det er det @Trippelure det er fint og høre ja var deilig vær i går rett og slett Sexy vær 🌞😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. april Rapporter Del Skrevet 2. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det @Trippelure det er fint og høre ja var deilig vær i går rett og slett Sexy vær 🌞😊😻😻🐶🐶🥰🥰 Cassidy Tvillingene har hatt solskinn i Bergen i går og i dag, men i morgen skal det regne her igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå