Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle en 2. Påskedag.♥️♥️ God 2. påskedag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Maskinfører skrev (11 timer siden): @Trippelure 😀 @Maskinfører 😃😻😻🐶🥰 Hvordan står det til med deg, maskiner og dyr? 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april MR SPEED skrev (16 timer siden): @Trippelure Hunden liker ikle astfalt da Det er bra, for det gjør ikke jeg heller 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april N-4K0 skrev (6 timer siden): God mandag, 1. april og andre påskedag Tusen❤️takk 😃 Og det samme til deg og alle andre som leser, fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Trippelure skrev (14 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Og det samme til deg og alle andre som leser, fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰 INGEN kos ønskes Voffelure i dag! 😵 Spoiler Aprilsnarr! ALL kos ønskes Voffelure 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): INGEN kos ønskes Voffelure i dag! 😵 Skjul innhold Aprilsnarr! ALL kos ønskes Voffelure 🥰 Han har allerede fått masse kos, så det tulleønsket kommer du ingen vei med 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): 😭😵 😈 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Trippelure skrev (8 minutter siden): Han har allerede fått masse kos, så det tulleønsket kommer du ingen vei med Så fint 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (1 minutt siden): Så fint 😊🐶 Ja og nå får han ekstra enda mer kos 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Du kunne jo prøvd, som en slags aprilspøk, å holde deg så tett inntil hunden som mulig så lenge som mulig og se hvordan han reagerer på det 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja og nå får han ekstra enda mer kos 😁🐶🥰 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Han er så peeeen og søt i sollyset 😍🐶🥰 Han ser nesten ut som en liten rev 🦊😂😂😂🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april N-4K0 skrev (5 minutter siden): Du kunne jo prøvd, som en slags aprilspøk, å holde deg så tett inntil hunden som mulig så lenge som mulig og se hvordan han reagerer på det Det har jeg gjort før og tullet med han 😆 Det er koselig i starten, men han blir litt "forstyrret" av det i lengden og ender opp med å rykke vekk og se veldig strengt på meg: Dustemenneske!! 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Det har jeg gjort før og tullet med han 😆 Det er koselig i starten, men han blir litt "forstyrret" av det i lengden og ender opp med å rykke vekk og se veldig strengt på meg: Dustemenneske!! 🤣🤣🤣🐶🥰 🐶🥰🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Eller som jeg har sett video av før, gi ham en god klem og se hvor lenge du kan holde klemmen før han bryter seg løs 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april N-4K0 skrev (20 minutter siden): Eller som jeg har sett video av før, gi ham en god klem og se hvor lenge du kan holde klemmen før han bryter seg løs Han liker å få klem, han kommer ofte og gir klem selv også (og gnager litt på øret mitt...) 😁🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Maskinfører skrev (3 timer siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (1 time siden): God 2. påskedag 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (1 time siden): Du kunne jo prøvd, som en slags aprilspøk, å holde deg så tett inntil hunden som mulig så lenge som mulig og se hvordan han reagerer på det Trippelure skrev (38 minutter siden): Han liker å få klem, han kommer ofte og gir klem selv også (og gnager litt på øret mitt...) 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin 2. Påskedagskveld.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin 2. Påskedagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk og det samme til dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå