Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går rundt meg selv i dag. Forsøker å ta oppvasken, men føler meg uinspirert. Sett en film om en engelsk far og sønn og forviklinger i england/italia...gjesp...selv om det jo var et fint gammelt hus på landsbygda der nede...nå er filmen ferdig og jeg har tappet vann i oppvaskkummen igjen. For tredje gang i dag. 🥱 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (8 minutter siden):

Jeg går rundt meg selv i dag. Forsøker å ta oppvasken, men føler meg uinspirert. Sett en film om en engelsk far og sønn og forviklinger i england/italia...gjesp...selv om det jo var et fint gammelt hus på landsbygda der nede...nå er filmen ferdig og jeg har tappet vann i oppvaskkummen igjen. For tredje gang i dag. 🥱 

For en gang skyld har jeg og fattern kun én krim vi vet vi skal se i kveld…Vera…men har tatt opp Stolthet & Fordom med Keira Knightley som fattern synes er verdens søteste*…og der er det jo «Vera» som spiller hun stokk dumme moren😆😂

*=ikke peneste eller hotteste eller noe sånn, søteste 🥰☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (17 minutter siden):

Ønsker deg masse lykke til @Sviskepott 🍀☘️🐶🥰  Jeg har et berg med klesvask, men orker ikke det egentlig... så jeg føler med deg!! 😁

Entern skrev (8 minutter siden):

For en gang skyld har jeg og fattern kun én krim vi vet vi skal se i kveld…Vera…men har tatt opp Stolthet & Fordom med Keira Knightley som fattern synes er verdens søteste*…og der er det jo «Vera» som spiller hun stokk dumme moren😆😂

Ja, men han har jo rett i at hun er veldig søt da... 😉🐶🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ønsker deg masse lykke til @Sviskepott 🍀☘️🐶🥰  Jeg har et berg med klesvask, men orker ikke det egentlig... så jeg føler med deg!! 😁

Ja, men han har jo rett i at hun er veldig søt da... 😉🐶🥰

Ja det har han helt rett i 😀☺️

Og hun har jo faktisk spilt Sukkerfeen i Nøtteknekkeren, kan vel ikke det uten å være søt vel 🧚‍♀️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Ja det har han helt rett i 😀☺️

Og hun har jo faktisk spilt Sukkerfeen i Nøtteknekkeren, kan vel ikke det uten å være søt vel 🧚‍♀️

Nei, det er helt sant 😃🐶🥰

Her er min favoritt sukkerfe, Natalia Arkhipova😍 Det er noe ved henne og dansen hennes som gir meg gåsehud 🤩🐶🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (47 minutter siden):

Her er min favoritt sukkerfe, Natalia Arkhipova😍 Det er noe ved henne og dansen hennes som gir meg gåsehud 🤩🐶🥰

Entern skrev (1 time siden):

Heisann :) 

image.png.34f1827704892e90ffa012f0d5eeb36e.png

Sviskepott skrev (1 time siden):

N-4K0 skrev (3 timer siden):

Hællæ! 👻

Cassidy Tvillingene ønsker dere en God 1. Påskedag.♥️♥️

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Tusen❤️takk 😃 Valpen og jeg ønsker dere en god 1.påskedag tilbake, håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar
Entern skrev (1 time siden):

Keira Knightley er definitivt søt, samme med Natalie Portman 🥰

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

😊

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden):

God 1. påskedag 😊😊☺️☺️

N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Enig, liker veldig godt begge to 😊😊

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (14 minutter siden):

Entern skrev (4 minutter siden):

😊

Enig, liker veldig godt begge to 😊😊

Jeg er også enig, det er to meget søte damer 😍😍🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 timer siden):

Vera er mitt ideal. :D  / Hun Keira som dere snakker om spilte vel i en annen storfilm som handlet om forelskelse og bryllup og sånn...tror hun er søt i absolutt alle filmer jeg. :) Jaja, noen må slite med sånne ting i livet også...

MR SPEED skrev (42 minutter siden):

Søt han også og veeeeeldig god på gitarene sine! 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...