Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Megadigger KISS.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Hællæ! 👻 Heisann 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars N-4K0 skrev (1 time siden): Hællæ! 👻 Entern skrev (7 minutter siden): Heisann Hoi 🤪🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Hoi 🤪🐶🥰 Hei hei😀 og voff voff 🐶 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars Jeg går rundt meg selv i dag. Forsøker å ta oppvasken, men føler meg uinspirert. Sett en film om en engelsk far og sønn og forviklinger i england/italia...gjesp...selv om det jo var et fint gammelt hus på landsbygda der nede...nå er filmen ferdig og jeg har tappet vann i oppvaskkummen igjen. For tredje gang i dag. 🥱 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Sviskepott skrev (8 minutter siden): Jeg går rundt meg selv i dag. Forsøker å ta oppvasken, men føler meg uinspirert. Sett en film om en engelsk far og sønn og forviklinger i england/italia...gjesp...selv om det jo var et fint gammelt hus på landsbygda der nede...nå er filmen ferdig og jeg har tappet vann i oppvaskkummen igjen. For tredje gang i dag. 🥱 For en gang skyld har jeg og fattern kun én krim vi vet vi skal se i kveld…Vera…men har tatt opp Stolthet & Fordom med Keira Knightley som fattern synes er verdens søteste*…og der er det jo «Vera» som spiller hun stokk dumme moren😆😂 *=ikke peneste eller hotteste eller noe sånn, søteste 🥰☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Sviskepott skrev (17 minutter siden): Jeg går rundt meg selv i dag. Forsøker å ta oppvasken, men føler meg uinspirert. Sett en film om en engelsk far og sønn og forviklinger i england/italia...gjesp...selv om det jo var et fint gammelt hus på landsbygda der nede...nå er filmen ferdig og jeg har tappet vann i oppvaskkummen igjen. For tredje gang i dag. 🥱 Ønsker deg masse lykke til @Sviskepott 🍀☘️🐶🥰 Jeg har et berg med klesvask, men orker ikke det egentlig... så jeg føler med deg!! 😁 Entern skrev (8 minutter siden): For en gang skyld har jeg og fattern kun én krim vi vet vi skal se i kveld…Vera…men har tatt opp Stolthet & Fordom med Keira Knightley som fattern synes er verdens søteste*…og der er det jo «Vera» som spiller hun stokk dumme moren😆😂 *=ikke peneste eller hotteste eller noe sånn, søteste 🥰☺️ Ja, men han har jo rett i at hun er veldig søt da... 😉🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ønsker deg masse lykke til @Sviskepott 🍀☘️🐶🥰 Jeg har et berg med klesvask, men orker ikke det egentlig... så jeg føler med deg!! 😁 Ja, men han har jo rett i at hun er veldig søt da... 😉🐶🥰 Ja det har han helt rett i 😀☺️ Og hun har jo faktisk spilt Sukkerfeen i Nøtteknekkeren, kan vel ikke det uten å være søt vel 🧚♀️ 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (Akkurat nå): Ja det har han helt rett i 😀☺️ Og hun har jo faktisk spilt Sukkerfeen i Nøtteknekkeren, kan vel ikke det uten å være søt vel 🧚♀️ Nei, det er helt sant 😃🐶🥰 Her er min favoritt sukkerfe, Natalia Arkhipova😍 Det er noe ved henne og dansen hennes som gir meg gåsehud 🤩🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (47 minutter siden): Nei, det er helt sant 😃🐶🥰 Her er min favoritt sukkerfe, Natalia Arkhipova😍 Det er noe ved henne og dansen hennes som gir meg gåsehud 🤩🐶🥰 Entern skrev (1 time siden): Heisann Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg går rundt meg selv i dag. Forsøker å ta oppvasken, men føler meg uinspirert. Sett en film om en engelsk far og sønn og forviklinger i england/italia...gjesp...selv om det jo var et fint gammelt hus på landsbygda der nede...nå er filmen ferdig og jeg har tappet vann i oppvaskkummen igjen. For tredje gang i dag. 🥱 N-4K0 skrev (3 timer siden): Hællæ! 👻 Cassidy Tvillingene ønsker dere en God 1. Påskedag.♥️♥️ 1 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en God 1. Påskedag.♥️♥️ Tusen❤️takk 😃 Valpen og jeg ønsker dere en god 1.påskedag tilbake, håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (1 time siden): For en gang skyld har jeg og fattern kun én krim vi vet vi skal se i kveld…Vera…men har tatt opp Stolthet & Fordom med Keira Knightley som fattern synes er verdens søteste*…og der er det jo «Vera» som spiller hun stokk dumme moren😆😂 *=ikke peneste eller hotteste eller noe sånn, søteste 🥰☺️ Keira Knightley er definitivt søt, samme med Natalie Portman 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Valpen og jeg ønsker dere en god 1.påskedag tilbake, håper dere har det bra og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin dag. Og dere må kose dere masse.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Eddie van halen ♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Trippelure skrev (1 time siden): Nei, det er helt sant 😃🐶🥰 Her er min favoritt sukkerfe, Natalia Arkhipova😍 Det er noe ved henne og dansen hennes som gir meg gåsehud 🤩🐶🥰 😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en God 1. Påskedag.♥️♥️ God 1. påskedag 😊😊☺️☺️ N-4K0 skrev (9 minutter siden): Keira Knightley er definitivt søt, samme med Natalie Portman 🥰 Enig, liker veldig godt begge to 😊😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars N-4K0 skrev (14 minutter siden): Keira Knightley er definitivt søt, samme med Natalie Portman 🥰 Entern skrev (4 minutter siden): 😊 Enig, liker veldig godt begge to 😊😊 Jeg er også enig, det er to meget søte damer 😍😍🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. mars Rapporter Del Skrevet 31. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin dag. Og dere må kose dere masse.♥️♥️ Vi kosær vårs og håper at dere også gjør det 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars Entern skrev (2 timer siden): For en gang skyld har jeg og fattern kun én krim vi vet vi skal se i kveld…Vera…men har tatt opp Stolthet & Fordom med Keira Knightley som fattern synes er verdens søteste*…og der er det jo «Vera» som spiller hun stokk dumme moren😆😂 *=ikke peneste eller hotteste eller noe sånn, søteste 🥰☺️ Vera er mitt ideal. / Hun Keira som dere snakker om spilte vel i en annen storfilm som handlet om forelskelse og bryllup og sånn...tror hun er søt i absolutt alle filmer jeg. Jaja, noen må slite med sånne ting i livet også... MR SPEED skrev (42 minutter siden): Eddie van halen Søt han også og veeeeeldig god på gitarene sine! 🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå