Entern Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Tussi skrev (Akkurat nå): God Påske morgen 🥰 noen som skal fylle opp hyllene før de siste helligdagene? Så det var en del nordmenn som koster seg i Strømstad på torsdag 🙃 God påskemorgen😊 Jeg og fattern har akkurat vært og handlet 😀👍 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Entern skrev (5 minutter siden): God påskemorgen😊 Jeg og fattern har akkurat vært og handlet 😀👍 Så bra 😊 jeg har handlet altfor mye, har 2 bæreposer med godteri i boden min 😊 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Tussi skrev (25 minutter siden): Så bra 😊 jeg har handlet altfor mye, har 2 bæreposer med godteri i boden min 😊 Da har du masse godt å kose deg med 😀😀😀👍👍👍 Du har jo godt av litt ekstra energi som har masse kattunger i huset 😸😸😸😸 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Entern skrev (7 minutter siden): Da har du masse godt å kose deg med 😀😀😀👍👍👍 Du har jo godt av litt ekstra energi som har masse kattunger i huset 😸😸😸😸 Ti sekunder I munnen, ti timer i magen, ti år på ræva 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Tussi skrev (1 minutt siden): Ti sekunder I munnen, ti timer i magen, ti år på ræva Haha det visdomsordet skal jeg ta med meg 😁😁😁😁😁 Jeg spiser mest nøtter av godteri, helst uten salt pga blodtrykket 🤓 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Entern skrev (6 minutter siden): Haha det visdomsordet skal jeg ta med meg 😁😁😁😁😁 Jeg spiser mest nøtter av godteri, helst uten salt pga blodtrykket 🤓 Nøtter er kjempegodt da 😆 jeg er veldig glad i saltet da, men viktig med blodtrykket ja 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Nøtter er kjempegodt da 😆 jeg er veldig glad i saltet da, men viktig med blodtrykket ja Ja kjempegodt har blitt veldig glad i cashewnøtter og macadamianøtter 💚 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Jeg syns nøtter er ganske smakløst, i hvertfall usaltet, men hver sin smak jeg kan spise litt saltede peanøtter, men valnøtter og sånt blir for smakløst for meg. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg syns nøtter er ganske smakløst, i hvertfall usaltet, men hver sin smak jeg kan spise litt saltede peanøtter, men valnøtter og sånt blir for smakløst for meg. De smaker definitivt mindre usaltet 🥲 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ja, jeg syns det blir altfor lite smak usaltet. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (7 timer siden): Retur på den ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Entern skrev (6 timer siden): Veldig glad for å ha dere og @Maskinfører her 😊😊😊 ♥️♥️ Trippelure skrev (4 timer siden): God morgen alle sammen, ønsker dere alle en fortreffelig dag 💐🐶🥰 I dag skal vi besøke gården der valpen kommer fra, så det blir en lang dag med masse løping 😁🐶🥰 ♥️♥️ N-4K0 skrev (5 timer siden): Her florerer det med hyggelige mennesker ♥️♥️ Sviskepott skrev (4 timer siden): Hvordan i alle dager vet dere det...om jeg får spørre? lol DET STEMMER 100% !!! Krmt...er det muligens deg? Godt å bli savnet sier jeg. Det gjør dere i alle fall. Snilleste tvillingene jeg kjenner! Jeg også, men... Bare de? Når du skriver "florere" (flora) så ser jeg for meg en stor og fin blomsterbukett av fargerike mennesker. Cassidy Tvillingene så i spåkulene våre at du elsker iskrem.🔮🔮😉😉 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ ♥️♥️ ♥️♥️ ♥️♥️ Cassidy Tvillingene så i spåkulene våre at du elsker iskrem.🔮🔮😉😉 Ja er godt det ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja er godt det ❤️❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ Hyggelig og høre ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hyggelig og høre ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Takk i like måte ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Takk i like måte ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Van halen ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. mars Rapporter Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Skriver retur på den ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå