Trippelure Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en fin Langfredag, og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Det er fint å høre at dere har det fint 😃 Vi har det også fint i dag. Litt slappe for vi gikk noen lange turer i går, og så regner det i dag, men det er helt greit 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (28 minutter siden): 😂😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (19 minutter siden): Det er fint å høre at dere har det fint 😃 Vi har det også fint i dag. Litt slappe for vi gikk noen lange turer i går, og så regner det i dag, men det er helt greit 😊🐶🥰 😂😂😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en God Langfredag.♥️♥️ Se så skjønne kyllinger 🐣🐣🐣🐣🐣🐣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Elsker denne sangen her ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Denne sangen fikk jeg av han jeg elsker aller mest ❤️. Så jeg er ikke i tvil om at han vil jeg skal ha det bra. Skulle ønske han kunne være her sammen med meg ❤️. Så jeg håper han har det bra uansett hvor han befinner seg ❤️. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (50 minutter siden): 😂😂😂😂😂😂 Det her er Støre 1 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (23 minutter siden): Det her er Støre Se der ja..... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (38 minutter siden): Se der ja..... 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (8 minutter siden): Det var et stort flott hjerte det ❤️ Hjertevarmer ❤️ Elsker denne sangen her ❤️. Den er så nydelig synes jeg ❤️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars Joda, har spist kald kylling og løk på skive. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Sviskepott skrev (Akkurat nå): Joda, har spist kald kylling og løk på skive. Og jeg har spist pannekaker 🥞🥞🥞🥞🥞🍓🫐🍨😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Entern skrev (1 time siden): Og jeg har spist pannekaker 🥞🥞🥞🥞🥞🍓🫐🍨😀 Sviskepott skrev (1 time siden): Joda, har spist kald kylling og løk på skive. Oxalidaceaee skrev (2 timer siden): Det var et stort flott hjerte det ❤️ Hjertevarmer ❤️ Elsker denne sangen her ❤️. Den er så nydelig synes jeg ❤️ MR SPEED skrev (2 timer siden): MR SPEED skrev (3 timer siden): Det her er Støre Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): Denne sangen fikk jeg av han jeg elsker aller mest ❤️. Så jeg er ikke i tvil om at han vil jeg skal ha det bra. Skulle ønske han kunne være her sammen med meg ❤️. Så jeg håper han har det bra uansett hvor han befinner seg ❤️. Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): Elsker denne sangen her ❤️ Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): Se så skjønne kyllinger 🐣🐣🐣🐣🐣🐣 Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): 😂😂😂😂😂😂 Oxalidaceaee skrev (4 timer siden): 😂😂😂😂😂😂 Trippelure skrev (5 timer siden): Det er fint å høre at dere har det fint 😃 Vi har det også fint i dag. Litt slappe for vi gikk noen lange turer i går, og så regner det i dag, men det er helt greit 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin Langfredagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin Langfredagskveld.♥️♥️ God langfredagskveld 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Entern skrev (2 minutter siden): God langfredagskveld 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin Langfredagskveld på Lillehammer.😊😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin Langfredagskveld på Lillehammer.😊😊 Det har vi, nå ser vi på Inspector Gently 😊😊☺️☺️ veldig fin serie som foregår på 60-70-tallet, ikke helt ulik Endeavour men litt mørkere kanskje 😊 Anbefales 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Entern skrev (3 minutter siden): Det har vi, nå ser vi på Inspector Gently 😊😊☺️☺️ veldig fin serie som foregår på 60-70-tallet, ikke helt ulik Endeavour men litt mørkere kanskje 😊 Anbefales 😊 Cassidy Tvillingene har hørt om Inspector Cently, men vi har aldri sett på serien.😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har hørt om Inspector Cently, men vi har aldri sett på serien.😊😊 Den er fin 😊 Håper dere har en finfin kveld 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Entern skrev (1 minutt siden): Den er fin 😊 Håper dere har en finfin kveld 😊😊☺️☺️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin kveld begge to. Og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en fin kveld begge to. Og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå