Trippelure Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Entern skrev (1 minutt siden): God langfredag og god morgen og jeg håper du og valpen får en finfin dag sammen 😊🐶 Tusen❤️takk, håper du og faren din får en strålende fin dag i Lillehammer 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (8 minutter siden): Tusen❤️takk, håper du og faren din får en strålende fin dag i Lillehammer 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk🧡 det tror jeg vi får 😀👍 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Da ønsker alle dere god langfredag da ❤️❤️♥️♥️🥰🥰😍😍 3 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (På 26.3.2024 den 8:50 AM): Tusen❤️takk 😃 God tirsdagsmorgen til dere alle og alle som leser i tråden. Håper alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️🐶🥰 Jeg nikoser meg ❤️😂😅😆😉💛 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): Da ønsker alle dere god langfredag da ❤️❤️♥️♥️🥰🥰😍😍 God Laaaaaang Fredag ❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Denne synes jeg er morsom 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (16 minutter siden): Da ønsker alle dere god langfredag da ❤️❤️♥️♥️🥰🥰😍😍 Tusen❤️takk, håper du har det bra og kosær dæ i plankeby'n 🍀☘️🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): Jeg nikoser meg ❤️😂😅😆😉💛 Det er koselig å høre 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (25 minutter siden): Da ønsker alle dere god langfredag da ❤️❤️♥️♥️🥰🥰😍😍 God langfredag 😀😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (17 minutter siden): God Laaaaaang Fredag ❤️ Herman er så morsom, både sammen med Stoltenberg og Niva 😀😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (11 minutter siden): Det er koselig å høre 🐶🥰 Jeg blir i så fantastisk godt humør av og være her inne i skravletråden 😂😂😂. Så var det veldig gøy igår 😂😂😂. Elsker og fabulere og dikte 😂😂😂. Det kommer på løpende bånd 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (15 minutter siden): Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars God langfredag tip dere alle, god morgen 😆 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Rapporter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Jeg blir i så fantastisk godt humør av og være her inne i skravletråden 😂😂😂. Så var det veldig gøy igår 😂😂😂. Elsker og fabulere og dikte 😂😂😂. Det kommer på løpende bånd 😂😂😂 Ja alltid hyggelig og morsomt i disse trådene Oxalidaceaee skrev (30 minutter siden): Den var koselig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå