Trippelure Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): Alle her ha en riktig GOOD skjær torsdag. Da 😁😁 Tusen❤️takk 😃 Håper du også får en riktig god skjærtorsdag 🍀☘️🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Trippelure skrev (5 timer siden): Jeg er også våken 😃 Men løper avgårde på tur nå, så god morgen og påske til alle! Spesiellt til pusemor og kattunger 🍀☘️😻🐶🥰 Fin sang fra 1977 N-4K0 skrev (5 timer siden): Ha en fin skjærtorsdag, folkens 🐣 Entern skrev (6 timer siden): God påske 🐤🐥🐣🐰 MR SPEED skrev (29 minutter siden): Alle her ha en riktig GOOD skjær torsdag. Da 😁😁 Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin Påskehelg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Trippelure skrev (3 timer siden): Så fint 😃 Ja det er masse fuglesang her også. Og sola har tittet frem flere ganger i dag, veldig vårlig å gå ute nå 🤩🐶🥰 Så bra 🐶😊👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin Påskehelg.♥️♥️ Takk det samme 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars Syns i grunnen at hele dette året har fykt forbi meg denne gangen og...snart er det st.hans og så er det første søndag i advent igjen. Swusch! Så er vi ett år eldre plutselig. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (22 minutter siden): Må vente 🤨 Ikke sur eller sint på noen her 😚😚😚 bare butikkene spør meg så får du svar tulle butikker 😡 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Entern skrev (2 timer siden): Takk det samme 😊😊☺️☺️ Sviskepott skrev (1 time siden): Syns i grunnen at hele dette året har fykt forbi meg denne gangen og...snart er det st.hans og så er det første søndag i advent igjen. Swusch! Så er vi ett år eldre plutselig. MR SPEED skrev (1 time siden): Ikke sur eller sint på noen her 😚😚😚 bare butikkene spør meg så får du svar tulle butikker 😡 Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin Skjærtorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin Skjærtorsdagskveld.♥️♥️ Hm ja å nei usikker tenker nå hm Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars ❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (14 minutter siden): ❤️ @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene elsker de bandene der.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (16 minutter siden): Hm ja å nei usikker tenker nå hm 😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 28. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars Jeg tenker at det helt bombesikkert finnes mange gamle band og artister som jeg ikke har oppdaget ennå og det gjør meg glad å tenke på. Jupp. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at det helt bombesikkert finnes mange gamle band og artister som jeg ikke har oppdaget ennå og det gjør meg glad å tenke på. Jupp. Cassidy Tvillingene liker også å oppdage ny musikk. Men for oss kommer The Beatles, Rolling Stones og Elvis Presley alltid til å være de største.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Sviskepott skrev (8 minutter siden): Jeg tenker at det helt bombesikkert finnes mange gamle band og artister som jeg ikke har oppdaget ennå og det gjør meg glad å tenke på. Jupp. Jeg også 😉😎 Håper du har en fin påske 🍀☘️ Hilsner fra valpen og meg 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg også 😉😎 Håper du har en fin påske 🍀☘️ Hilsner fra valpen og meg 🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden): 😉😉 Er ja nå spør cc Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også å oppdage ny musikk. Men for oss kommer The Beatles, Rolling Stones og Elvis Presley alltid til å være de største.♥️♥️ HURRA CC 😚😚♥️♥️❤️❤️😍😍😎😎😃😃🤣🤣☺️☺️😁😁😀😀🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (5 minutter siden): HURRA CC 😚😚♥️♥️❤️❤️😍😍😎😎😃😃🤣🤣☺️☺️😁😁😀😀🥰🥰 Cassidy Tvillingene kommer alltid til å ha de som våre favoritter.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (7 minutter siden): Er ja nå spør cc 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå