Entern Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Tussi skrev (2 minutter siden): Tussi sine puser ble sendt til noen andre, og jeg fikk en gravid tutte som skal føde når som helst, og så er hun fly forbanna på alle lyder og katter Oisann 😮 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Entern skrev (Akkurat nå): Anbefaler 70-talls Genesis masse 💚💚💚💚💚💚💚 💚💚💚💚💚 Cassidy Tvillingene synes at både Phil Collins og Peter Gabriel er to bra vokalister.♥️♥️ Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Entern skrev (Akkurat nå): Oisann 😮 ja, jeg tror fødselen kanskje starter ikveld, hun er veldig stresset, så jeg vet ikke.... må nok sitte oppe en stund inatt 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene synes at katter er nydelige dyr.😻😻 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Tussi skrev (9 minutter siden): Tussi sine puser ble sendt til noen andre, og jeg fikk en gravid tutte som skal føde når som helst, og så er hun fly forbanna på alle lyder og katter https://www.tv2.no/video/nyhetene/den-ser-rett-paa-meg/1948815/ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): https://www.tv2.no/video/nyhetene/den-ser-rett-paa-meg/1948815/ vakker! håper ikke de sier hvor det er, da skyter noen den Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (15 minutter siden): Takk og det samme til deg ❤️ Tusen❤️takk 🐶🥰 MR SPEED skrev (14 minutter siden): Ser på mobilen å sitter å spiser chilli nøtter å drikker vann fra den flasken som jeg kjøpte kalt å godt nesten ikke drikke cola da Det høres bra ut at du drikker mer vann og mindre cola 😁👍 Håper du har en fin kveld 🍀☘️🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩 Helt enig, jeg digger også enighetsgjengen 🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 🐶🥰 Det høres bra ut at du drikker mer vann og mindre cola 😁👍 Håper du har en fin kveld 🍀☘️🐶🥰 Helt enig, jeg digger også enighetsgjengen 🐶🥰🥳 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Tussi skrev (10 minutter siden): ja, jeg tror fødselen kanskje starter ikveld, hun er veldig stresset, så jeg vet ikke.... må nok sitte oppe en stund inatt Håper alt går bra med dere 🍀☘️😻🐶🥰 Lykke til! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (2 minutter siden): A riddle 😉 Cassidy Tvillingene Digger Nik Kershaw.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger Nik Kershaw.🥰🥰😍😍🤩🤩 Det er virkelig en snodig følelse å kunne dele musikk med mennesker man egentlig ikke kjenner, men det er nok musikkens egenskap! ❤️ Og over et sånt tidsrom.... 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Det er virkelig en snodig følelse å kunne dele musikk med mennesker man egentlig ikke kjenner, men det er nok musikkens egenskap! ❤️ Og over et sånt tidsrom.... Cassidy Tvillingene liker godt James Blunt, og vi digger den sangen der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker godt James Blunt, og vi digger den sangen der.♥️♥️ Jessie? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Jessie? Cassidy Tvillingene har også to favorittsanger med Joshua Kadison.♥️♥️ 1. Jessie. 2. Picture Postcards From L.A. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (18 minutter siden): Små føtter og 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Tussi skrev (2 timer siden): ja, jeg tror fødselen kanskje starter ikveld, hun er veldig stresset, så jeg vet ikke.... må nok sitte oppe en stund inatt Blir en spennende natt da 😅 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå