trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Phil Collins er den beste Genesis vokalisten.♥️♥️ Genial er ordet! ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Genial er ordet! ❤️ Jepp, Cassidy Tvillingene synes at Genesis tapte seg uten Phil Collins som vokalist. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Jepp, Cassidy Tvillingene synes at Genesis tapte seg uten Phil Collins som vokalist. Ingen dårlig gitarist heller da 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Ingen dårlig gitarist heller da 😉 Cassidy Tvillingene synes at han er en suveren gitarist.🎸🎸♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (30 minutter siden): Så han faktisk første gang på Hamar av alle steder, men Genesis har alltid vært en favoritt 🙂 Jeg liker også Genesis, særlig 70-tallsplatene som Selling England by the Pound og Music Box 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Entern skrev (6 minutter siden): Jeg liker også Genesis, særlig 70-tallsplatene som Selling England by the Pound og Music Box Cassidy Tvillingene synes at Phil Collins er den beste Genesisvokalisten. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars (endret) Entern skrev (11 minutter siden): Jeg liker også Genesis, særlig 70-tallsplatene som Selling England by the Pound og Music Box Jeg ble først kjent med Genesis på 80 tallet og burde antagelig ha satt meg bedre inn i historien. Det har jeg gjort med f.eks. BeeGees. Når det er sagt digger jeg selvsagt Peter Gabriel 🙂 Endret 27. mars av trn100 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Jewg ble først kjent med Genesis på 80 tallet og burde antagelig ha satt meg bedre inn i historien. Det har jeg gjort med f.eks. BeeGees. Når det er sagt digger jeg selvsagt Peter Gabriel 🙂 Cassidy Tvillingene liker også Peter Gabriel, han har en flott stemme.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars God kveld og god påske til alle som leser i tråden 💛 Håper alle har det bra 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): God kveld og god påske til alle som leser i tråden 💛 Håper alle har det bra 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene har en veldig finkveld begge to, vi håper at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en veldig finkveld begge to, vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Tusen❤️takk 😊 Vi har det fint og det er fint å høre at dere også har det fint 😃💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Sitter å ser da Hva ser du? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😊 Vi har det fint og det er fint å høre at dere også har det fint 😃💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker å høre at våre venner har det fint.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker å høre at våre venner har det fint.♥️♥️ Det er jeg helt enig i 😁🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): God kveld og god påske til alle som leser i tråden 💛 Håper alle har det bra 🍀☘️🐶🥰 Takk og det samme til deg ❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Hva ser du? Ser på mobilen å sitter å spiser chilli nøtter å drikker vann fra den flasken som jeg kjøpte kalt å godt nesten ikke drikke cola da 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Det er jeg helt enig i 😁🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Tussi sine puser ble sendt til noen andre, og jeg fikk en gravid tutte som skal føde når som helst, og så er hun fly forbanna på alle lyder og katter Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (19 minutter siden): Jewg ble først kjent med Genesis på 80 tallet og burde antagelig ha satt meg bedre inn i historien. Det har jeg gjort med f.eks. BeeGees. Når det er sagt digger jeg selvsagt Peter Gabriel 🙂 Anbefaler 70-talls Genesis masse 💚💚💚💚💚💚💚 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også Peter Gabriel, han har en flott stemme.♥️♥️ 💚💚💚💚💚 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå