Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (11 minutter siden): Tusen takk, det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️💚💚 Cassidy Tvillingene har en fin kveld her i Bergen, og vi håper at dere har det samme på Lillehammer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (16 minutter siden): Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en fin kveld her i Bergen, og vi håper at dere har det samme på Lillehammer.♥️♥️ Tusen takk og det var godt å høre 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk og det var godt å høre 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars God kveld alle sammen, håper alle har det bra 🍀☘️😊🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): God kveld alle sammen, håper alle har det bra 🍀☘️😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene har det veldig bra, og vi håper at dere også har det bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (9 minutter siden): God kveld alle sammen, håper alle har det bra 🍀☘️😊🐶🥰 God kveld 😊🐶 jeg har det bra og det håper jeg du og valpen også har 😊🐶 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (1 minutt siden): God kveld 😊🐶 jeg har det bra og det håper jeg du og valpen også har 😊🐶 Cassidy Tvillingene håper også at @Trippelure og valpen har det bra, og vi er glade for å høre at du har det bra @Entern♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det veldig bra, og vi håper at dere også har det bra.♥️♥️ Entern skrev (1 minutt siden): God kveld 😊🐶 jeg har det bra og det håper jeg du og valpen også har 😊🐶 Tusen❤️takk 😃 Så godt å høre at dere alle har det bra! Vi har det også bra, her har det snødd i hele dag og det liker valpen godt 🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene håper også at @Trippelure og valpen har det bra, og vi er glade for å høre at du har det bra @Entern♥️♥️ 😊😊☺️☺️💚💚 Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 😃 Så godt å høre at dere alle har det bra! Vi har det også bra, her har det snødd i hele dag og det liker valpen godt 🤣🐶🥰 Så godt å høre 💚😊 ja valpen er jo så glad i snø 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (Akkurat nå): 😊😊☺️☺️💚💚 Så godt å høre 💚😊 ja valpen er jo så glad i snø 🐶🥰 Ja han elsker snø og blir helt vill hver gang vi går ut og det snør 🤣🤣🤣🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk 😃 Så godt å høre at dere alle har det bra! Vi har det også bra, her har det snødd i hele dag og det liker valpen godt 🤣🐶🥰 Entern skrev (2 minutter siden): 😊😊☺️☺️💚💚 Så godt å høre 💚😊 ja valpen er jo så glad i snø 🐶🥰 Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det bra alle sammen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det bra alle sammen.♥️♥️ Helt enig 💚💚🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 💚💚🐶🥰🥳 Cassidy Tvillingene er også helt enige.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (9 minutter siden): Ja han elsker snø og blir helt vill hver gang vi går ut og det snør 🤣🤣🤣🐶🥰 Så kult 😊🐶🥰 kjempekoselig 🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for å høre at dere har det bra alle sammen.♥️♥️ Snille tvillingene 😊😊☺️☺️💚💚 Trippelure skrev (4 minutter siden): Helt enig 💚💚🐶🥰🥳 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er også helt enige.♥️♥️ Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (Akkurat nå): Snille tvillingene 😊😊☺️☺️💚💚 Enighetsgjengen 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩 Jeg også, Enighetsgjengen er den beste gjengen 🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Nå skal jeg og fattern se Shetland 😊 så blir litt sporadisk posting de neste par timene 🥲 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (2 minutter siden): Jeg også, Enighetsgjengen er den beste gjengen 🥳🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene synes at det er verdens beste gjeng vi. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå