Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja det gjør det har en annen morsom historie er morsom hun savner henne men trist når hun gjør sånn vel hun er født i 1942 og Pappa Bestefar Bestemor og tante var hjemme og tante hadde jo skrivd etter en mann joda han kom jo han (Langvveis fra) joda mannen stod trofast utenfor porten og bestefar sa nå er mannen kommet på besøk til deg der står en flinskallet mann og venter tante går og gjemmer seg om bestefar må gå ut og at hun ikke var hjemme akkurat da det ble ikke noe den gangen pappa og jeg lo av denne historien hu er snill men det er bare alle disse raptusene hennes kan ikke gjøre det for da kan jo det skjee skjønner ? som feks den maten man har i bilen når man kjører tur matpakka blir ikke dårlig etter 2-3 timers tur i bilen 🤣🤣🤣🤣🤣 Skjønner 😊 bra hun stort sett er snill 😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (1 minutt siden): 🤣🤣🤣🤣🤣 Skjønner 😊 bra hun stort sett er snill 😊 Ja det er det 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ ja samma her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Maskinfører skrev (5 minutter siden): ja samma her ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (8 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣🤣 Skjønner 😊 bra hun stort sett er snill 😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, helt hysterisk. Ja hun er det Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (40 minutter siden): Ja hun er det Maskinfører skrev (41 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, det gjør Cassidy Tvillingene glade i hjertene våre å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Tusen Takk, det gjør Cassidy Tvillingene glade i hjertene våre å høre.♥️♥️ Ja blir glad i hjerte jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja blir glad i hjerte jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker å høre det, det varmer våre hjerter.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå