Maskinfører Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (52 minutter siden): Tussi er glad for å høre at alle har det bra ikveld🥰😊 Ja det er bra at folk har det bra i kveld 😊🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars @Tussi @Tussi @Tussi hvor er du Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): @Tussi @Tussi @Tussi hvor er du Tusdi ligger og promper i køya. Har ikke @Maskinførerdet bra ikveld? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Tusdi ligger og promper i køya. Har ikke @Maskinførerdet bra ikveld? @Tussi hun gjør det ja skulle ikke @Tussi opprette en tråd da ? NEI @Maskinfører har det ikke bra Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er bra at folk har det bra i kveld 😊🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og klemmer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): @Tussi hun gjør det ja skulle ikke @Tussi opprette en tråd da ? NEI @Maskinfører har det ikke bra Jeg må bli litt varm i trøya her inne først 😅 uffda, @Maskinfører er en super fyr som fortjener 10 000 klemmer ❤❤❤❤ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Sender en klem til @Maskinfører og kattene 😊😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Jeg må bli litt varm i trøya her inne først 😅 uffda, @Maskinfører er en super fyr som fortjener 10 000 klemmer ❤❤❤❤ Entern skrev (Akkurat nå): Sender en klem til @Maskinfører og kattene 😊😻😻 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (6 minutter siden): Tusdi ligger og promper i køya. Har ikke @Maskinførerdet bra ikveld? Å ligge å prompe i køya høres hyggelig ut 🤣🤣🤣 Jeg har sett et par episoder av påskens Shetland sesong og nå skal jeg slappe av med moro tv og kanskje musikk og tegne et par tre timer eller til jeg blir stuptrøtt 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Entern skrev (2 minutter siden): Sender en klem til @Maskinfører og kattene 😊😻😻 Tusen takk 😊😻😻sånna 82 år gamle tanter er ikke mye og spare på 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.♥️♥️ Tusen takk ❤️❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😊😻😻sånna 82 år gamle tanter er ikke mye og spare på Vær så god 😊😻😻 Jeg er ganske heldig med mine gamle tanter alt tatt i betraktning 😅😀 de er ålreite damer 😊 Men den generasjonen forsvinner mer og mer, av fatterns 7 søsken er 3 igjen. Men det er jo sånn det går selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk ❤️❤️ ♥️♥️ Entern skrev (5 minutter siden): Å ligge å prompe i køya høres hyggelig ut 🤣🤣🤣 Jeg har sett et par episoder av påskens Shetland sesong og nå skal jeg slappe av med moro tv og kanskje musikk og tegne et par tre timer eller til jeg blir stuptrøtt 😀 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (4 minutter siden): Jeg må bli litt varm i trøya her inne først 😅 uffda, @Maskinfører er en super fyr som fortjener 10 000 klemmer ❤❤❤❤ Du må det ja ja prøvde og invitere med tante ut en tur på kirkegården i morgen og det ble bare rot og sånn jeg slang på mobilen så gidder ikke og ha noe mere med henne å gjøre hun sier jeg sitter også ofte alene på kveldene neida i går var hun hos datter nr 1 og idag datter nr 2 bare rot med henne pappa sa jeg kunne feire jul med henne når han gikk bort men det kunne jeg ikke juleaften satt jeg alene så er tydeligvis ingen som bryr seg ❤️❤️❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ 🤣🤣👍👍 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du må det ja ja prøvde og invitere med tante ut en tur på kirkegården i morgen og det ble bare rot og sånn jeg slang på mobilen så gidder ikke og ha noe mere med henne å gjøre hun sier jeg sitter også ofte alene på kveldene neida i går var hun hos datter nr 1 og idag datter nr 2 bare rot med henne pappa sa jeg kunne feire jul med henne når han gikk bort men det kunne jeg ikke juleaften satt jeg alene så er tydeligvis ingen som bryr seg ❤️❤️❤️ ❤️ Huff ☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️ Her får du en klem til fra meg 🤗 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars (endret) Maskinfører skrev (1 minutt siden): Du må det ja ja prøvde og invitere med tante ut en tur på kirkegården i morgen og det ble bare rot og sånn jeg slang på mobilen så gidder ikke og ha noe mere med henne å gjøre hun sier jeg sitter også ofte alene på kveldene neida i går var hun hos datter nr 1 og idag datter nr 2 bare rot med henne pappa sa jeg kunne feire jul med henne når han gikk bort men det kunne jeg ikke juleaften satt jeg alene så er tydeligvis ingen som bryr seg ❤️❤️❤️ ❤️ Uff så trist 😓😓😓 men vi er glad i deg her inne 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Endret 25. mars av Tussi 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du må det ja ja prøvde og invitere med tante ut en tur på kirkegården i morgen og det ble bare rot og sånn jeg slang på mobilen så gidder ikke og ha noe mere med henne å gjøre hun sier jeg sitter også ofte alene på kveldene neida i går var hun hos datter nr 1 og idag datter nr 2 bare rot med henne pappa sa jeg kunne feire jul med henne når han gikk bort men det kunne jeg ikke juleaften satt jeg alene så er tydeligvis ingen som bryr seg ❤️❤️❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene synes at dette er vondt å høre og lese. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå