Tussi Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Her blir det pasta til middag idag ❤️. Like tilfredsstillende hver gang den deigen forsvinner inn, og kommer ut med ferdige tagliatelle strimler 😂😂😂. PXL_20240323_175458858.TS.mp4 Det ser godt ut med hjemmelaget pasta 😆 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Oxalidaceaee skrev (14 minutter siden): Her blir det pasta til middag idag ❤️. Like tilfredsstillende hver gang den deigen forsvinner inn, og kommer ut med ferdige tagliatelle strimler 😂😂😂. PXL_20240323_175458858.TS.mp4 Nam nam nam 😊 Tussi skrev (13 minutter siden): Det ser godt ut med hjemmelaget pasta 😆 Enig 😊👍 Tussi skrev (14 minutter siden): Kos deg med vasking 🥰 Tussi sitter på romma og spiser ultraprosessert McDonald's-skit 😁 Det er også godt 😊👍 Jeg sitter og hører på gammel svensk death metal og tegner 🥳😎😁 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (Akkurat nå): Nam nam nam 😊 Enig 😊👍 Det er også godt 😊👍 Jeg sitter og hører på gammel svensk death metal og tegner 🥳😎😁 Death metal du, ikke helt min sans, men godt vi ikke alle er like 😆 håper du koser deg med musikk og tegning 🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Death metal du, ikke helt min sans, men godt vi ikke alle er like 😆 håper du koser deg med musikk og tegning 🥰 Det gjør jeg 😀 takk 😊 håper du og koser deg 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Tussi skrev (10 minutter siden): Death metal du, ikke helt min sans, men godt vi ikke alle er like 😆 håper du koser deg med musikk og tegning 🥰 Hva liker du å tegne? 😀 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hva liker du å tegne? 😀 Er ikke spesielt glad i det, men naturbilder er av og til gøy å tegne, dvs bøker med bilder som skal fargelegger. Jeg fikk NG i forming 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Tussi skrev (Akkurat nå): Er ikke spesielt glad i det, men naturbilder er av og til gøy å tegne, dvs bøker med bilder som skal fargelegger. Jeg fikk NG i forming Så gøy da ❤️. Kos deg masse med tegning 🥳. Æsj NG i forming har ingenting å si... Husker jeg fikk NG når jeg skulle regne om i matte med det som hadde med måling å gjøre....inklusiv gram, liter desiliter og sånn 😆. Det hindret ikke meg for å si det sånn 😆. Ble bare enda mer sta på at dette skulle jeg "naile" 😂😂😂. Øvelse gjør mester ❤️🏆. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Oxalidaceaee skrev (31 minutter siden): Her blir det pasta til middag idag ❤️. Like tilfredsstillende hver gang den deigen forsvinner inn, og kommer ut med ferdige tagliatelle strimler 😂😂😂. PXL_20240323_175458858.TS.mp4 MR SPEED skrev (4 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Slas Ask to 😚to joint kiss se video cc ♥️♥️ Entern skrev (42 minutter siden): God lørdag 😊😊😊☺️☺️☺️🐶 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en finlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars NU! er tålmodigheten oppbrukt og jeg skal begynne på innholdet i denne eska mens jeg koser meg med Solo, Snickers og YouTube 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): NU! er tålmodigheten oppbrukt og jeg skal begynne på innholdet i denne eska mens jeg koser meg med Solo, Snickers og YouTube Da får du en artig lørdagskveld 😉 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): NU! er tålmodigheten oppbrukt og jeg skal begynne på innholdet i denne eska mens jeg koser meg med Solo, Snickers og YouTube Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig kul Lego.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene synes at du poster bilder av så mye kul Lego @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene Digger Legobildene som du poster her inne @MR SPEED😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene Digger Legobildepostingen din.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene liker den kule Legoen her.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. mars Rapporter Del Skrevet 24. mars Jeg skal legge ut de første bildene av min siste bygging ila. dagen Og god søndag til dere fine folk 🤗 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå