Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen 😀😀 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩 Jeg også 😄😄😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (Akkurat nå): Jeg også 😄😄😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😊😊☺️☺️👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (1 time siden): 😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene smiler og tomler tilbake vi.😊😊👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Sviskepott skrev (8 timer siden): Ei dugelig lammesteik er klar til spising. Tilbehør etter behov "nede på havna" hos Tvillingene våre. Så godt ut 😀😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene synes også at det ser godt ut.😋😋 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars Her inne er det mye bra musikk for mine ører også. ...og uforpliktende hyggelige samtaler er et faktum. Jeg liker begge deler i natten. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at du får en fin helg vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ Lørdag også? Rett og slett en bra helg? Håper det. Skal rydde og vaske litt i dag. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Sviskepott skrev (1 minutt siden): Lørdag også? Rett og slett en bra helg? Håper det. Skal rydde og vaske litt i dag. Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som bra planer vi.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars Mhm. Må til innimellom. Skulle gjerne ha gjort det superperfekt hele tiden, men jeg er egentlig ikke noen husmor. Jeg er et fritt menneske med kunstnersinn. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Sviskepott skrev (2 minutter siden): Mhm. Må til innimellom. Skulle gjerne ha gjort det superperfekt hele tiden, men jeg er egentlig ikke noen husmor. Jeg er et fritt menneske med kunstnersinn. Cassidy Tvillingene ser også på oss som to frie mennesker med kunstnersinn. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Tusen❤️takk 💚💚😃 Valpen og jeg ønsker dere og alle andre her i tråden en god morgen og god helg! Håper alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk 💚💚😃 Valpen og jeg ønsker dere og alle andre her i tråden en god morgen og god helg! Håper alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Slas Ask to 😚to joint kiss se video cc 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 Trippelure skrev (10 timer siden): Tusen❤️takk 💚💚😃 Valpen og jeg ønsker dere og alle andre her i tråden en god morgen og god helg! Håper alle har det bra og kosær sæ 🍀☘️🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ God lørdag 😊😊😊☺️☺️☺️🐶 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Her blir det pasta til middag idag ❤️. Like tilfredsstillende hver gang den deigen forsvinner inn, og kommer ut med ferdige tagliatelle strimler 😂😂😂. PXL_20240323_175458858.TS.mp4 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Sviskepott skrev (15 timer siden): Lørdag også? Rett og slett en bra helg? Håper det. Skal rydde og vaske litt i dag. Kos deg med vasking 🥰 Tussi sitter på romma og spiser ultraprosessert McDonald's-skit 😁 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå