Entern Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Tussi skrev (21 minutter siden): Det der må ha smakt veldig godt 😅 Ja det tror jeg og 😊👍 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Entern skrev (1 minutt siden): Ja jeg har faktisk en tendens til å barbere meg litt for sjelden og det er litt teit, hakeskjegget mitt er omtrent snart helt grått så blir veldig shabby 😆😆😆😆😆😆 Velkommen i klubben 🙂 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Nå går Escape From New York på nrk1😎😎😎😎😎😎😎 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Velkommen i klubben 🙂 Takk 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Entern skrev (27 minutter siden): Jeg hadde rødlig hår som liten da 🧑🏻🦰🧒🏼😊 Det er fint å ha masse plater 😀😀😊😊👍👍 Det synes Cassidy Tvillingene også at det er, nå kan du snart besøke oss på havnen i vinylplatehuset vårt.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Kanskje så har Cassidy Tvillingene bygd en tidsmaskin og reist i tid, men om det er tilfellet er vår hemmelighet.😉😉 Røper hemmeligheten deres nå se bilde de mener den back to THE futfure i Lego 😚 @trn100 2 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Røper hemmeligheten deres nå se bilde de mener den back to THE futfure i Lego 😚 @trn100 😄 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Røper hemmeligheten deres nå se bilde de mener den back to THE futfure i Lego 😚 @trn100 Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig kul Lego.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (2 minutter siden): 😄 Ja Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi har noen dyktige Lego Byggekunstnere her inne. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi har noen dyktige Lego Byggekunstnere her inne. Da dere drikker urge er viktig da att er kullsyre i brusen da cc Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Da dere drikker urge er viktig da att er kullsyre i brusen da cc Cassidy Tvillingene synes at det er viktig med kullsyre både når vi drikker Urge og Cola, og all annen brus også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig med kullsyre både når vi drikker Urge og Cola, og all annen brus også. Da hører dere på meg vente det tar litt tid Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Da hører dere på meg vente det tar litt tid Cassidy Tvillingene gjør som vi bruker å gjøre og vi er fornøyde med det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars (endret) Hør på meg kjøpe ikke den se neste post den holder ikke på kullsyren i urgen Endret 23. mars av MR SPEED Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Gjør som jeg sier 👍Bedre luft tett vet ikke om den holder på kullsyren den skal kjøpe til cola for blir så trøtt 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjør som vi bruker å gjøre og vi er fornøyde med det. Da angrer dere da 🥺🥹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars MR SPEED skrev (4 minutter siden): Hør på meg kjøpe ikke den se neste post den holder ikke på kullsyren i urgen MR SPEED skrev (2 minutter siden): Gjør som jeg sier 👍Bedre luft tett vet ikke om den holder på kullsyren den skal kjøpe til cola for blir så trøtt MR SPEED skrev (1 minutt siden): Da angrer dere da 🥺🥹 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene skal kjøpe den som du anbefaler.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det synes Cassidy Tvillingene også at det er, nå kan du snart besøke oss på havnen i vinylplatehuset vårt.😉😉🥰🥰 Hurra hurra 😀😀😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (2 minutter siden): Hurra hurra 😀😀😊😊 Cassidy Tvillingene blir med på Hurra Hurra på den vi. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir med på Hurra Hurra på den vi. Enighetsgjengen 😀😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå