Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Vinylplater tar jo ikke så mye plass da, utenom bredden/høyden på plata er den jo helt flat Men det begynner å bli trangt i vinylhyllene til Cassidy Tvillingene nå.😉😉 3 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det postes mye herlig musikk her inne nå.🥰🥰♥️♥️ Dere burde egentlig ha vært eldre enn dere er! 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Voff voff voff @N-4K0 Mjau Mjau sier Cassidy Tvillingene.😻😻😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars (endret) trn100 skrev (2 minutter siden): Dere burde egentlig ha vært eldre enn dere er! 😉 Kanskje så har Cassidy Tvillingene bygd en tidsmaskin og reist i tid, men om det er tilfellet er vår hemmelighet.😉😉 Endret 22. mars av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Kanskje så har Cassidy Tvillingene bygd en tidsmaskin og reist i tid, men om det er tilfellet er vå hemmelighet.😉😉 Fantastisk idé og støtter den 100% 🙂 Kanskje vi kanskje plutselig kan møtes for 40 år siden? ❤️ Endret 22. mars av trn100 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Fantastisk idé og støtter den 100% 🙂 Kanskje vi kan møtes for 40 år siden? ❤️ Ja Cassidy Tvillingene må bare finjustere tidsmaskinen først, så møtes vi vet du. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene må bare finjustere tidsmaskinen først, så møtes vi vet du. 😄 Det er seriøst en opptur bare å se nicket deres, alltid et fornøyelse! ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (2 minutter siden): 😄 Det er seriøst en opptur bare å se nicket deres, alltid et fornøyelse! ❤️ Tusen Takk, og Cassidy Tvillingene synes alltid at du poster så mye bra musikk her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Men det begynner å bli trangt i vinylhyllene til Cassidy Tvillingene nå.😉😉 Forhåpentligvis ikke like trangt som i cd samlingen min som opptar to tometers bokhyller pluss et par store cd stativer 😁😆 2 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (2 timer siden): 😄 Det er seriøst en opptur bare å se nicket deres, alltid et fornøyelse! ❤️ Helt enig, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har et utrolig koselig Nick ☺️😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Entern skrev (1 minutt siden): Forhåpentligvis ikke like trangt som i cd samlingen min som opptar to tometers bokhyller pluss et par store cd stativer 😁😆 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det ikke er langt unna.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Entern skrev (1 minutt siden): Helt enig, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) har et utrolig koselig Nick ☺️😊 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det ikke er langt unna.😉😉 Da har dere mange plater 😀😀👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Kanskje så har Cassidy Tvillingene bygd en tidsmaskin og reist i tid, men om det er tilfellet er vår hemmelighet.😉😉 trn100 skrev (2 timer siden): Fantastisk idé og støtter den 100% 🙂 Kanskje vi kanskje plutselig kan møtes for 40 år siden? ❤️ Det hadde vært gøy 😀 For 40 år siden var jeg et barnehagebarn 😆☺️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Entern skrev (Akkurat nå): Det hadde vært gøy 😀 For 40 år siden var jeg et barnehagebarn 😆☺️ Da er det like før du trenger en barberhøvel! 😉 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Sviskepott skrev (5 timer siden): Ei dugelig lammesteik er klar til spising. Tilbehør etter behov "nede på havna" hos Tvillingene våre. Det der må ha smakt veldig godt 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Entern skrev (10 minutter siden): Det hadde vært gøy 😀 For 40 år siden var jeg et barnehagebarn 😆☺️ 🤣🤣👍👍 Entern skrev (11 minutter siden): Da har dere mange plater 😀😀👍👍 Ja Cassidy Tvillingene kan snart bygge oss et hus av vinylplater.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (20 minutter siden): Da er det like før du trenger en barberhøvel! 😉 Ja jeg har faktisk en tendens til å barbere meg litt for sjelden og det er litt teit, hakeskjegget mitt er omtrent snart helt grått så blir veldig shabby 😆😆😆😆😆😆 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. mars Rapporter Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): 🤣🤣👍👍 Ja Cassidy Tvillingene kan snart bygge oss et hus av vinylplater.😉😉 Jeg hadde rødlig hår som liten da 🧑🏻🦰🧒🏼😊 Det er fint å ha masse plater 😀😀😊😊👍👍 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå