Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (20 minutter siden):

Ja, alt han lærer seg nå som valp blir sittende for livet som automatiske rutiner 😄 Så nå er det mange ting han bare gjør av seg selv uten at jeg må be han om det. Han venter når vi skal ut dører og over veien helt til jeg sier klart, går rett inn og setter seg på matten sin når vi har vært ute, sitter og venter når jeg plukker opp etter han osv. Mange sånne småting må man trene en valp til å lære. Nå har han blitt veldig flink, så jeg kan lære han enda mer kompliserte ting etterhvert 😃🐶🥰

Cassidy Tvillingene gjetter at det er spennende for deg også å lære han nye ting.♥️♥️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

:thumbs::thumbs:

Trykk ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ er 1996 da kiss gikk sammen fansen jeg har venta på ❤️♥️♥️❤️❤️♥️♥️❤️♥️❤️❤️♥️❤️❤️

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

 

Entern skrev (1 time siden):

God torsdagsmorgen 😊😊☺️☺️

Tusen❤️takk 😃 Valpen og jeg ønsker dere og alle som leser en god torsdagsmorgen, håper alle har det bra og får det enda bedre 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

 

Tusen❤️takk 😃 Valpen og jeg ønsker dere og alle som leser en god torsdagsmorgen, håper alle har det bra og får det enda bedre 🍀☘️🐶🥰

Tusen takk 😊🐶 håper du og valpen også får en god morgen og finfin dag, med fine turer sammen 😊🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (52 minutter siden):

Tusen takk 😊🐶 håper du og valpen også får en god morgen og finfin dag, med fine turer sammen 😊🐶

Tusen❤️takk 😊🐶🥰

 

I dag skal jeg til legen igjen, og på en handlerunde. Så valpen skal være alene hjemme i ca 3 timer, håper det går bra... 🤞😬 Han har oppført seg bra de siste gangene han var alene i mens jeg var i butikken, så det er håp 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...